چرا کاپیتان استقلال سرمربی خود را مجبور به عذرخواهی کرد؟



دیدار تیم های استقلال و هوادر روز جمعه این هفته در شرایطی برگزار می شود که یکی از ستاره های آبی پوشان خاطرات تلخی از آخرین دیدار مقابل هوادار دارد.

حسین حسینی در دقایق پایانی دیدار مقابل هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر، با اصرار و تشویق هواداران، در دقیقه 6 وقت تلف شده در پایان بازی پشت پنالتی ایستاد و توپ را فرستاد. توپ به پشت دروازه حریف با یک ضربه دیدنی. ضربه ای که البته باعث ناراحتی ساپینتو و فوتبالدوستان شد.

به یاد داریم که در همان شب 6 فروردین امسال خبری از رختکن استقلال به بیرون درز کرد که سرمربی پرتغالی استقلال از عملکرد کاپیتان تیمش انتقاد کرده است. ساپینتو حتی به رختکن هوادر رفت و از سکوت سرمربی وقت هوادار عذرخواهی کرد و گفت حسینی انتخاب او برای زدن پنالتی نبود.

پس از این انتقادات، حسینی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از این اقدام عذرخواهی کرد که البته برخی از فوتبال دوستان آن را بی ربط دانستند و اعلام کردند که هر فوتبالیستی می تواند پشت پنالتی بایستد و این مشکلات در فوتبال کاملا طبیعی است. با این حال خیلی ها فکر می کردند که سیدحسین حسینی عصر همان روز عذاب وجدان دارد و نمی تواند پیروزی شاد 6-1 تیمش را جشن بگیرد! اتفاقی تلخ و شیرین در یکی از شب های خاطره انگیز…

حالا سید حسین حسینی دروازه بان اصلی و ثابت استقلال باید جمعه این هفته مقابل همین تیم و همین دروازه بان در زمین بازی کند. قطعا یکی از اتفاقات جالب قبل از شروع مسابقه تقابل حسین حسینی و مهرداد طهماسبی دروازه بان تیم هوادار است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال