چرا کاپیتان رئال مادرید را ترک کرد؟

ناچو فرناندز، کاپیتان رئال مادرید، این هفته پس از 24 سال و کسب 26 جام، با باشگاه دوران کودکی خود خداحافظی کرد و ترجیح داد به جای قبولی تمدید یک ساله با لوس بلانکوس، پیشنهاد به عربستان سعودی را بپذیرد. او تابستان گذشته تقریباً به آن رسید، اما حرکات فنی کارلو آنچلوتی بود که او را به سمت دروازه خروج هل داد.

شایعات زیادی در مورد عدم اعتماد آنچلوتی به ناچو وجود داشت، و اگرچه او در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد، اما در غیاب ادر میلیتائو و دیوید آلابا، شومنی ترجیح داده می شد.

به گزارش Cadena Ser، یکی از تاریخ های کلیدی در ماه مارس بود، زمانی که رئال مادرید به مستایا سفر کرد تا با والنسیا در چیزی که می دانست کلید قهرمانی خواهد بود، روبرو شود. آنچلوتی در نهایت شومن را به جای خود انتخاب کرد و در آن زمان ناچو احساس کرد که او حتی گزینه چهارم آنچلوتی نیست، بنابراین تصمیم گرفت. او سپس در پایان ماه مارس با مدیر فلورنتینو پرس تماس گرفت تا تصمیم خود را به او اطلاع دهد.

رافا مارین در راه ناپل است، ناچو در راه عربستان سعودی است و به نظر می رسد رئال مادرید به مصاف لنی یورو، بازیکن شگفت انگیز لیل می رود. آنها در نظر دارند پس از پایان قرارداد او در تابستان آینده، یورو را به صورت رایگان امضا کنند.

بیشتر بخوانید: ناچو فرناندز از رئال مادرید جدا شد

سرویس اخبار فوتبال خارجی