چرا کایل فیلیپوسکی در درفت NBA 2024 سقوط کرد؟

چهارشنبه شب، اولین دور درفت NBA 2024 در مرکز بارکلی در بروکلین برگزار شد. در مجموع، 24 چشم انداز در اتاق سبز وجود داشت. همه به جز دو نفر در شب اول نامشان را شنیدند. یکی از این بازیکنان کایل فیلیپوفسکی از دوک بود. پیش بینی می شد که این بازیکن 20 ساله دیرهنگام در دور اول انتخاب شود.

جاناتان گیوونی از ESPN از اینکه فیلیپوفسکی در دور اول انتخاب نشد شوکه شد. فیلیپوفسکی بازیکن با استعدادی است و گیوونی فکر می کرد که شایسته حضور در جمع 30 تیم برتر است. با این حال، منبع داخلی ESPN گزارش داد که مسائل خارج از دادگاه وجود دارد که ممکن است منجر به سقوط فیلیپوفسکی در پیش نویس شده باشد. عجیب ترین شایعه پیرامون فیلیپوفسکی رابطه او با دوست دخترش است. ممکن است باعث شود که مرد بزرگ در دور اول گرفته نشود.

داستان کایل فیلیپوفسکی و دوست دخترش گیج کننده است

بر اساس گزارش ها، کایل فیلیپوسکی دوست دختری دارد که بسیار بزرگتر از او است. هنوز هیچ کس نتوانسته سن واقعی دوست دخترش را تعیین کند. او بین 25 تا 28 سال سن دارد. دوست دخترش او را به فرهنگ مورمون “پرورش” می دهد و فیلیپوسکی را با خانواده اش قطع می کند. این ادعاها کاملاً عجیب هستند. با این حال، مادر و برادر فیلیپوفسکی در شبکه های اجتماعی رفتند تا جنبه خود را از ماجرا بیان کنند.

برادرش ادعا می کند که مدت زیادی است که نمی تواند با کایل صحبت کند و این داستان سال هاست که زیر میز گذاشته شده است. تنها راهی که او با برادرش صحبت می کند از طریق پیام مستقیم اینستاگرام است. برادر فیلیپوفسکی معتقد است که این شستشوی مغزی مورمون او را تغییر داده است و دوست دخترش مسئولیت کامل این اتفاق را بر عهده دارد. با آشکار شدن این داستان وحشیانه، فیلیپوفسکی در درفت NBA 2024 لغزش کرد. این تنها دلیلی بود که او را در دور اول نگرفتند؟ احتمالا نه. با این حال، کل این داستان بسیار سرگرم کننده است.

برای جذاب‌تر کردن داستان، فیلیپوفسکی توسط یوتا جاز آماده شد. آیا این تصادفی است که او به ایالتی با یکی از بزرگترین جمعیت مورمون ها در کشور فراخوانده شد؟ کل داستان با کایل فیلیپوفسکی و دوست دخترش کمی بی روح به نظر می رسد. با وجود این، جاز در فیلیپوفسکی مرد بزرگی می شود. او فصل گذشته در دوک کاملاً آمریکایی بود و مسلماً بهترین بازیکن تیمش بود. این بازیکن 20 ساله به دنبال این خواهد بود که این لغزش شبانه در پیش نویس را پشت سر بگذارد و یک حرفه خوب در NBA ایجاد کند.



https://sportslens.com/news/did-kyle-filipowski-fall-in-the-2024-nba-draft-because-of-strange-allegations-with-his-girlfriend/ منبع: