چرا کسی جلوی توهین وینیسیوس را نمی گیرد؟

به گزارش “ورش سه”، وینیسیوس جونیور ستاره جوان برزیلی رئال مادرید به دلیل رفتارهای خود در ماه های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی تصور می کنند این مهاجم تکنیکی در جریان بازی بازیکنان حریف را تحقیر کرده و به خصوص با شادی های خود پس از گلزنی و رقصیدن، اعصاب آنها و هواداران تیم مقابل را به هم می زند.

آنتونیو رایو بازیکن مایورکا فکر می کند رقص وینیسیوس پس از گلزنی توهین آمیز نیست اما او در طول بازی بارها به حریفان خود توهین می کند. او به دیاریو مایورکا گفتوینیسیوس در طول مسابقه حریفان خود را تحقیر و توهین می کند. من شخصاً در بازی اخیرمان مقابل رئال (پیروزی 4-1 رئال) از او بی‌احترامی زیادی دیدم، اما فکر می‌کنم رقص او بعد از گلزنی توهین نیست.»


سرویس خبر شماره: 1845464
05 مه 1401 در 9:55 ب.ظ.
23.2 هزار |

5نقطه نظر

آنتونیو رایو:

شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس در دربی مادرید هم تکرار شد و فواید زیادی داشت.

پنجشنبه شب، دو هفته پیش، وینیسیوس در برنامه ال چیرینگیتو مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفت. پدرو براوو، رئیس اتحادیه کارگزاران فوتبال اسپانیا در برنامه El Chiringito بحث های عجیبی در مورد وینیسیوس جونیور او به میدان آمد و جنجال بزرگی به راه انداخت. او در این برنامه گفتوینی باید از میمون زدن در اطراف دست بردارد و بعد از گل زدن از رقصیدن دست بردارد.

آنتونیو رایو، بازیکن مایورکا معتقد است که وینیسیوس در جریان بازی به بازیکنان مقابل خود توهین می کند و هیچکس به این موضوع توجهی نمی کند.

چرا کسی جلوی توهین وینیسیوس را نمی گیرد؟

ری ادامه داد: نکته ای که در مورد وینیسیوس می خواهم به آن اشاره کنم این است که هرگاه به خاطر توهین هایش در طول بازی مورد انتقاد قرار می گیرد، بلافاصله مسائل نژادپرستی را مطرح می کند و پشت آن نقاب پنهان می شود. این به نظر من درست نیست. چرا هیچکس به این موضوع توجه نمی کند و همه علیه آن شعارهای نژادپرستانه می دهند؟ من فکر می کنم باید به او تذکر جدی داد تا دست از تحقیر بازیکنان مقابلش بردارد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی