چشمانش فریاد می زند: امیر از باخت متنفر است!

قلعهنویی که با سه قهرمانی لیگ و دو قهرمانی جام حذفی استقلال را هدایت کرد و با دو قهرمانی با سپاهان پرافتخارترین مربی فوتبال ایران شد، با یک ناکامی بسیار بد است. جاه طلبی ذاتی قالنوی و میل همیشگی او به پیروزی و اول شدن، هضم شکست را برای او سخت تر از دیگران می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این روزها می تواند سخت ترین دوران تمرینی امیر قلعه نویی باشد. پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر شرایطی فراتر از دهه اول مربیگری خود را تجربه می کند.


سرویس خبر شماره: 1846135
10 اکتبر 1401 ساعت 15:00
233 امتیاز خبر

0نقطه نظر

باخت به استقلال در لحظات مرگ که او در اکثر بازی های قبلی مقابل این تیم در چنین لحظاتی از بازی قافیه را رها کرده بود، امیر را شوکه کرد و در مواقعی که احساس می کرد مستحق باخت نیست، رفتارش برمی گشت. سرمربی ای که برخلاف آنچه که گاهی در فریاد زدن و پریدنش از او می بینیم، تا حدودی درون گرا است و معمولا غم باخت خود را با غرور پنهان می کند، اما گاهی مانند بازی دیشب مقابل استقلال، چشمانش غم غیرقابل تصورش را فریاد می زند. .



مجله اخبار فوتبال داخلی قلعهنویی مانند تمام بازی های قبلی خود مقابل استقلال، این دیدار را با اختلاف اندک با یک پنالتی واگذار کرد.

چشمانش فریاد می زند: امیر از باخت متنفر است!

در حالی که گل گهر با دوازده امتیاز از شش مسابقه جایگاه بسیار خوبی در جدول داشت و امیدوار بود با غلبه بر استقلال در خانه به صدر جدول برسد، اوضاع برای تیم قلانوی خوب پیش نرفت و یک باخت دیگر مقابل تیمی که با او همراه بود. سرمربی سابق استقلال ناامید شد.