چشمان ساپینتو آنجاست، آغوش قهرمان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جنجال مقابل گل گهر منجر به محرومیت ساپینتو در سه دیدار مقابل فولاد، ذوب آهن و آلومینیوم شد. در این دیدارها روی ماتا دستیار او در نشست خبری حاضر شد و در کنار زمین نقش اول را برای اجرای دستورات تاکتیکی سرمربی پرتغالی ایفا کرد.

در روزهای محرومیت ریکاردو ساپینتو، معاونان او نقش مهمی در حاشیه و حتی سکوها داشتند.

چشمان ساپینتو آنجاست، آغوش قهرمان

خوب است بدانید که آنالیزورهای استقلال برنامه ویژه ای برای ارزیابی رقبا دارند. در روزهایی که استقلال برای بازی های خود به شهرستان ها سفر می کند، علی شیخ الاسلام، دیگر آنالیزور تیم برای تماشای بازی هفته آینده آبی پوشان به ورزشگاه محل برگزاری مسابقه می رود و باید گزارش و تحلیل خود را ارائه کند. بعد از 24 ساعت

به عنوان مثال آبرو در بازی با ذوب آهن صحبت های سرمربی را به پائولو میگل دوس سانتوس، بدنساز این تیم رساند و فرزاد نادری، مترجم این تیم، آن ها را برای بازیکنان ترجمه کرد.


سرویس خبر شماره: 1850075
03 نوامبر 1401 در 09:11 ب.ظ |
14.5 هزار |

11نقطه نظر

دستیاران مربی پرتغالی و هدف مشخص

در تصاویر منتشر شده از تمرین امروز آبی پوشان، مهدی احمدی (کمک مربی بدنساز)، پائولو میگل دوس سانتوس (بدنساز)، ژائو آبرو (آنالیزور)، خسرو حیدری، روی ماتا و علی شیخ الاسلام (آنالیزور) با هم عکس یادگاری گرفتند. . نفراتی که بازوان سرمربی تیم برای رسیدن به قهرمانی هستند و کار ارزیابی و آنالیز رقبا را بر عهده دارند تا در مراحل دیگر نقش چشمان ساپینتو را ایفا کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

خسرو حیدری به عنوان دستیار کادر فنی ایران در کنار ساپینتو حضور دارد تا علاوه بر مشکلات فنی، اطلاعات دیگری از رقبا در اختیار او بگذارد.

البته این غیبت نه تنها کار ماتا را افزایش داد، بلکه دستیاران دیگر ساپینتو از جمله تحلیلگران او نیز تکالیف جدیدی داشتند. ژائو آبرو آنالیزور آبی ها در آن بازی ها کنار ریکاردو می نشست و پیام های خود را به نیمکت تیم می فرستاد.