چشمی جام استقلال را برگزار کرد (تصویر)

کاپیتان دوم استقلال که آرزوی حضور در لیست نهایی تیم ملی و تجربه دومین جام جهانی متوالی را دارد، در اکثر نبردهای هوایی مقابل نساجی مازندران برتر بود و در تکل و مهار توپ در زمین کار می کرد. تا مدافعان و دروازه بان تیمش را تهدید نکند و ژست مهمی انجام داد.

روزبه چشمی که مثل همیشه در ترکیب استقلال و هافبک مقابل نساجی مازندران قرار داشت، بازی چشمگیر دیگری را در خط هافبک آبی ها به نمایش گذاشت و جدا از اینکه در فاز دفاعی به موقع حضور داشت، با به گردش درآوردن توپ در محوطه جریمه نظم خاصی به نمایش گذاشت. وسط میدان شاگردان تاکتیک ساپینتو اهدا کرده بودند.


سرویس خبر شماره: 1851569
11 نوامبر 1401 @ 20:37 |
13.3 هزار |

هفتنقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیروزی استقلال مقابل نساجی مازندران و قهرمانی سوپرجام در حالی رقم خورد که دروازه آبی پوشان بسته ماند و تعدادی از بازیکنان این تیم از جمله روزبه چشمی با عملکرد درخشانی که ارائه کردند، حریف خود را به پیروزی رساندند. در این بازی

هافبک باتجربه استقلال با انحراف توپ هایش مانع از گلزنی تیمش مقابل نساجی شد.

چشمی جام استقلال را برگزار کرد (تصویر)

روزبه چشمی که هفته گذشته یک سیو فوق العاده مقابل هوادار انجام داد، امروز نیز مقابل نساجی مازندران همین کار را انجام داد و در وقت باخت در حالی که حریف قصد داشت گل تساوی را به ثمر برساند، ارسال خطرناک علی شجاعی را مهار کرد و سپس با شوتی وارد دروازه استقلال شد. نجاتی برای تیمش برای بردن سوپرجام بدون دریافت گل.



مجله اخبار فوتبال داخلی