چشمی: هواداران استرس داشتند، برای آرمان خوشحالم

او باز هم درباره اختلاف امتیاز پرسپولیس با شماره 6 گفت: هفته گذشته مقابل سپاهان که خوب بازی کرد به تساوی رسیدیم. شاید خیلی ها از نتیجه ای که به دست آوردیم انتقاد کرده باشند. قسمت دوم فصل سخت است، حالا وای به هفته های آخر. این هفته یک امتیاز کامل گرفتیم و تیم رقیب به تساوی رسید. چند هفته گذشته پر زحمت بوده است.

وی ادامه داد: شما همیشه در مورد خوب بازی کردن سوال می کردید و من همیشه از تیمم دفاع می کردم اما امروز قطعا باید بهتر از این بازی بازی می کردیم و می توانستیم بهتر از آن بازی کنیم اما شرایط جدول روی بازی تاثیر گذاشت اما من همیشه می گویم ممنون. خداروشکر ما توانستیم.» برویم و خواب گلمان را دید.

روزبه در ورزشگاه میکسدزون به خبرنگاران گفت: می دانم که هواداران چقدر استرس دارند. در آخرین لحظه گل خوردیم اما واقعا فکر می کنم امروز استرس روی بازیکنان هم تاثیر گذاشته است. به آنها تبریک می گویم و خدا را شکر که پیروز شدیم. باید خیلی بهتر از این بازی بازی می کردیم و خیلی بیشتر از آن تلاش می کردیم.

چشمی در پایان درباره حملاتی که به استقلال به خاطر رای گل گهر صورت گرفت، گفت: قرار بود نیمه دوم فوتبال را ببینیم و نتیجه فوتبالی بگیریم. یک یا دو بار در مورد آن مفصل صحبت کرده ایم. امیدوارم همه تیم ها به میدان برگردند و در فوتبال نتیجه بگیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در این بازی که 88 دقیقه طول کشید با شوت آرمان رمضانی به 3 امتیاز حساس دست یافت. روزبه چشمی که در نیمه دوم جانشین زبیر نیکونفس شد، می گوید این سه امتیاز برای استقلال بسیار مفید است.

روزبه چشمی اذعان داشت هواداران استقلال روی دروازه شهر خودرو استرس زیادی داشتند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال قهرمان می شود یا خیر، گفت: تمام تلاش خود را می کنیم. خدا را شکر این 3 امتیاز خیلی به ما کمک می کند. تلاش می کنیم سه امتیاز بازی با فولاد را بگیریم و به قهرمانی نزدیک شویم.


سرویس خبر شماره: 1823592 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 00:07 |
9,611 |

8نظرات

امیدوارم همه تیم ها به میدان برگردند و در فوتبال نتیجه بگیریم

چشمی با ابراز خوشحالی از گل رمضانی گفت: برای آرمان خوشحالم که توانست گل سوم ما را به ثمر برساند. او همیشه بدون حاشیه تلاش کرد و خدا را شکر امروز گل زد و همه خوشحالیم.

وی درباره خوشحالی هواداران استقلال بعد از گل رمضانی گفت: همانطور که گفتم هواداران خیلی استرس داشتند و منتظر پیروزی ما بودند. البته آنها می خواستند با اختلاف گل بزنند، اما با گل دقیقه 90 توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.