چشم حامد در نگاه قاتلان احتمالی!


سرویس خبر شماره: 2012923
19 آوریل 1403 در 5:32 ب.ظ.
3.7 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

دروازه بان پرسپولیس مس رفسنجان شب سختی را مقابل استقلال پشت سر گذاشت.

چشم حامد در نگاه قاتلان احتمالی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید قبل از شروع بازی استقلال-مس رفسنجان حامد لک مانند اکثر هواداران استقلال انتظار نداشت دو بار دروازه خود را توسط بلانکو باز شود.

قبل از شروع مسابقه، لک هم مثل همه بازیکنان دو تیم با بازیکنان حریف برابری کرد و در فضایی جالب دو مهاجم حریف را دید که قادر به گلزنی و باز کردن دروازه بودند.

بلانکو برای اولین بار در استقلال گلزنی کرد و یک بار با سر و یک بار با پا دروازه لک را باز کرد. در هر دو گل، لک شاید می توانست بهتر عمل کند، اگرچه بسیاری او را برای هیچ یک از گل ها سرزنش نمی کنند. در صحنه گل اول توپ از بالای سر لک وارد دروازه شد و خروج آن دو قدم را برای او سخت کرد و در گل دوم شاید قبلا توپ را به کرنر ارسال می کرد. او به تیر عمودی برخورد کرد، اما دستانش را برای علامت زدن در خروجی بالا برد، از آنجا دور شد و دید دروازه اش باز است.

2008277

مهرداد محمدی نیز دو سه بار با شوت و ضربه سر لک را تهدید کرد و این دروازه بان شانس آورد که توپ هایش روی دروازه نبود وگرنه کار برایش سخت می شد. ضمن اینکه لک خوش شانس بود که در یکی دو صحنه دروازه بان و مدافعانی مثل نژاد مهدی دروازه او را نجات دادند.

لک معمولاً در سکوها مقابل استقلال مشکلات حاشیه ای دارد و این بار هم اتفاقی مشابه دیدارهای گذشته برایش افتاد اما در مجموع عملکرد فنی قابل قبولی داشت و بدون شکست ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی