چلسی از رویارویی با رئال مادرید خوشحال است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان امروز برگزار شد و 8 تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.
طبق قرعه کشی انجام شده، چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استمفوردبریج به مصاف رئال مادرید می رود و به بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو دعوت می شود.
خیلی ها معتقدند بازی دو طرف در واقع سخت ترین و حساس ترین بازی این مرحله از رقابت های اروپایی است، اما کول خوشحال است که تیمش مقابل منچسترسیتی یا لیورپول قرار نگرفت.

وقتی از کول پرسیده شد که آیا چلسی سخت ترین قرعه را داشته است، کول به BTS Sport گفت: “نه، نه! چلسی از این تساوی بسیار خوشحال است. آنها در نیمه نهایی مقابل رئال مادرید بازی کردند. سال گذشته و بازی راحتی داشتند. از طرفی هر دو تیم نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نکرده اند.»
بازیکن سابق چلسی افزود: فکر می کنم همه باشگاه های انگلیسی از اینکه با هم بازی نکردند خوشحال هستند، این تساوی می توانست برای چلسی بهتر باشد اما می توانست بدتر هم باشد.
او با اشاره به تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته که منجر به صعود چلسی به فینال شد، گفت: “رئال مادرید سال گذشته مانند یک تیم قدیمی در برابر یک تیم جوان و پویا چلسی به نظر می رسید.” یک سال گذشت و اتفاق خاصی نیفتاد. من می دانم که کارلو آنچلوتی آمد و آنها با کیفیت هستند، آنها رئال مادرید هستند و هنوز هم یک تهدید هستند. اما من فکر می کنم که چلسی از این تساوی کاملا راضی است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1815975 |
27 مارس 1400 ساعت 21:50 |
16,961 |

8نظرات

جو کول:

جو کول ستاره سابق چلسی از قرعه کشی این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است.