چلسی از یک گل دیگر فرار کرد. خوشحال در بایرن

بر اساس این گزارش، ایجنت مدافع هلندی تمام تماس های خود با چلسی را قطع کرده و حالا منتظر است ببیند آیا بایرن مونیخ و یوونتوس بر سر انتقال دی لیخت به توافق خواهند رسید یا خیر.


سرویس خبر شماره: 1832501
16 جولای 1401 ساعت 15:00
1.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

در این گزارش اشاره شده است که یوونتوس حاضر است در ازای انتقال دلیخت 75 میلیون یورو از بایرن دریافت کند. اما باشگاه مونیخی می خواهد رقم قرارداد کمتر از این باشد. در همین حال، روز گذشته در آلمان گزارش شد که بایرن پیشنهادی 75 میلیون یورویی برای یووه ارائه کرده است. اما Bild این اطلاعات را تکذیب کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد که ماتییس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس که در روزهای اخیر به نظر می رسید به چلسی منتقل شده بود، مذاکره با این باشگاه انگلیسی را متوقف کرد و حالا بایرن مونیخ وارد این تیم شده است. رشته. او را جذب کرد و به یوونتوس پیشنهاد داد.

روزنامه بیلد مدعی شد که ماتییس دی لیخت مذاکره با چلسی را متوقف کرده و بایرن مونیخ پیشنهادی به یوونتوس برای جذب مدافع هلندی داده است.

بیلد می گوید حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن شب گذشته به تورین پرواز کرد تا فدریکو کروبینی، مدیر ورزشی یوونتوس را ملاقات کند و در مورد انتقال مدافع هلندی صحبت کند. دیدار امروز این دو مدیر ورزشی حدود سه ساعت به طول انجامید و طبق گزارش بیلد، مدیران یوونتوس متقاعد شدند که انتقال دلیخت به بایرن به بهترین شکل ممکن مورد پذیرش قرار گرفته است.