چلسی باهوش خواهد بود که یکی از این دو بازیکن آزاد – Talk Chelsea – را انتخاب کند

ما اکنون در یک پنجره نقل و انتقالات تابستانی دیگر هستیم و همه می دانیم که چلسی در بازار خرید و فروش بسیار مشغول خواهد بود.

ترکیب تیم خوب است، اما برای من فاقد تجربه کیفیت ثابت شده است. منظور من فقط هر تجربه قدیمی نیست، منظورم تجربه با کیفیت و بازیکنان تثبیت شده است.

من واقعاً معتقدم که اگر یک یا دو بازیکن دیگر را به این تیم اضافه کنیم، واقعاً به ارتقاء و پیشروی تیم در فصل آینده کمک می کند تا بتوانند دوباره در اوج به چالش بکشند.

ما تیاگو سیلوا را از دست داده ایم، بازیکنی که من در آن دسته قرار می دهم. بنابراین برای من، من به دنبال رفتن و جایگزینی او در تابستان هستم، که کار آسانی نیست.

اما وقتی به دنبال بازیکنانی هستید که مستقیماً جایگزین سیلوا شوند، باید به سادگی به متس هوملز یا سرخیو راموس نگاه کنید – هر دو بازیکن در این تابستان بازیکن آزاد هستند و هر دو تجربه با کیفیتی را برای شما به ارمغان می‌آورند، حتی اگر آنها را در یک بازی به دست آورید. قرارداد 1 ساله

راموس آنجا بوده و همه چیز را دیده و برای بهترین باشگاه جهان در آن زمان بازی کرده است. هوملز نیز بازیکنی باورنکردنی است و هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

راموس اکنون 38 سال دارد، که فقط دو سال از سیلوا بزرگتر است که با او قرارداد امضا کردیم، و بعد ببینید چه اتفاقی افتاد که او رفت و یکی از مهم ترین بازیکنان ما برای چهار فصل آینده شد.

هوملز با اینکه فقط 35 سال سن دارد و چیزهای زیادی برای ارائه دارد، حرکت هوشمندانه تری خواهد بود. اگر از من بپرسید هر دو بازیکن انجام می دهند.

فقط فکر می کنم خیلی هوشمندانه است که به سراغ یکی از دو بازیکن فوق الذکر برویم. آنها می توانند تجربه با کیفیت و همه رهبری مهم را برای یک گروه بسیار جوان و بی تجربه به ارمغان بیاورند.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-chelsea-would-be-smart-to-go-for-one-of-these-two-free-agents/ منبع: