چلسی باید این تابستان را برای پوچتینو به ارمغان بیاورد – Talk Chelsea

ما نمی توانیم برای دستمزدهای احمقانه بالا هزینه کنیم و باید تا حد امکان هوشمند باشیم. این یک عمل متعادل کننده است. اما از پیشاهنگ ها استفاده کنید، از بچه هایی با بهترین شناسه استعداد استفاده کنید و بیایید پروفایل هایی را که نیاز داریم بدست آوریم. آن ذهنیت های قوی، آن بازیکنان باتجربه مناسب، و بیایید با جذب خود در تابستان امسال قمار نکنیم. ما باید به جزئیات نگاه کنیم، و این ویژگی‌ها باید با برنده شدن هیولاهای ذهنی و تجربه آماده، حداقل در ستون فقرات ما شروع شود.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/chelsea-have-to-get-it-bang-on-for-pochettino-this-summer/ منبع:

باشگاه می داند که ما به چه چیزی نیاز داریم، من از آن مطمئن هستم. آنها انزو فرناندز را در مقابل همه شانس ها در دروازه قرار دادند و حتی پنجره نقل و انتقالات ژانویه در مجموع مناسب بود. من هنوز هم اعتقاد دارم که این پنجره نقل و انتقالات در نهایت یک فصل خوب دیگر خواهد بود و ما اکثریت چیزی را که پوچتینو می خواهد در حد عقل ارائه خواهیم کرد.

انزو فرناندز چلسی آرژانتین

اگر به هر باشگاه فوتبال موفقی در تاریخ نگاه می کنید، فقط به اهمیت بازیکنانی که در ستون فقرات خود بازی می کنند نگاه کنید. موفق ترین تیم های چلسی در گذشته برخی از بهترین ستون هایی را که تا به حال در فوتبال دیده ام داشته اند.

پوچتینو، من ایمان زیادی به آن دارم و فکر می‌کنم در شرایطی که در آن هستیم، مدیر و فرد مناسبی برای ورود به باشگاه ما در حال حاضر است. از این وظیفه بسیار دشواری که در پیش دارد حمایت می کند.

این امری ضروری است که مائوریسیو پوچتینو را در تابستان امسال در چلسی قرار دهیم. بدون ابزار مناسب نمی توانید کار را انجام دهید.

با این حال، ستون فقرات بسیار مهم است، و این بدان معناست که ما باید در تابستان امسال با یک دروازه بان جدید، یک هافبک دفاعی جدید و یک مهاجم جدید به آن توجه کنیم. این بسیار مهم است، و من نمی توانم به اندازه کافی بر آن تأکید کنم.

ما قبلاً حماسه‌هایی را حتی قبل از باز شدن پنجره با مانوئل اوگارته دیده‌ایم. اگر ما به دلیل بالا رفتن هزینه‌ها، به‌ویژه دستمزدها، این کار را قطع کرده‌ایم، در این صورت با ما صادقانه عمل می‌کنیم.

انزو فرناندز

من همیشه این را می گویم، اما این بسیار مهم است که در تابستان امسال همه چیز را درست کنیم، باید این کار را انجام دهیم. کامل کلمه ای است که من اغلب می گویم وجود ندارد، اما چلسی باید تلاش کند تا این پنجره نقل و انتقالات تابستانی را تا حد امکان به کامل نزدیک کند.