چلسی بر منچستریونایتد در رقابت برای آرون آنسلمینو با رتبه برتر – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد


منچستریونایتد پنجره نقل و انتقالات تابستانی را با خوشی آغاز کرده است و دو خرید بزرگ را با خریدهای بیشتری در راه به ثبت رسانده است، زیرا INEOS در اولین پنجره سرمربیگری خود، نشان خود را در تیم بازی می گذارد.

یکی از وظایف آنها جذب استعدادهای جوان به جای سیاست قدیمی برای قرارداد با ستاره های آماده بود، چیزی که سر جیم رتکلیف نیز به آن اشاره کرده بود.

جاشوا زیرکزی از بولونیا، تنها 23 سال و در حال حاضر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در باشگاه سابق بایرن مونیخ، و لنی یورو از لیل، با 18 سال سابقه، تاکنون به این تیم پیوسته اند.

مالکان جدید قصد دارند شبکه خود را دور و بر پرتاب کنند و این شامل تلاش برای طناب زدن در جواهرات آمریکای جنوبی است، بازاری بزرگ که از زمان بازنشستگی سر الکس فرگوسن تاکنون به آن دسترسی پیدا نکرده است.

آنسلمینو راهی چلسی شد

گزارش شده است که آرون آنسلمینو از بوکاجونیورز قبل از شروع تابستان با چلسی در رقابت برای جذب این بازیکن 19 ساله به شدت تحت تعقیب قرار گرفته است.

Football Insider مدعی شده است که علیرغم ارائه یک “پیشنهاد بزرگ” به آرژانتینی ها، آبی ها با آنها معامله بزرگتری را مغلوب کرده اند. چلسی هنوز قرارداد خود را اعلام نکرده است، اما همه چیز به جز انجام برخی تشریفات انجام شده است.

طرف لندنی با قراردادی به ارزش 17 میلیون پوند به اضافه موارد اضافی موافقت کرد و موافقت کرد که او را تا دسامبر که بررسی می شود به بوکا قرض دهد.

منابع به Football Insider گفته اند: “چلسی به توافق کامل برای جذب آرون آنسلمینو از بوکاجونیورز با 17 میلیون پوند به علاوه افزودنی ها دست یافته است.

برنامه این است که مدافع میانی 19 ساله به مدت 6 ماه به صورت قرضی اولیه به بوکا جونیورز بوئنوس آیرس بازگردد. این در پایان فصل لیگ آرژانتین در ماه دسامبر بررسی خواهد شد.

پیشنهاد یونایتد شکست خورد

چلسی هنوز قرارداد آنسلمینو را اعلام نکرده است، اما اعتقاد بر این است که همه چیز بدون انجام تشریفات نهایی شده است.

لندنی‌ها رقابت منچستریونایتد را شکست داده‌اند تا به توافق برسند. اعتقاد بر این است که یونایتد یک “پیشنهاد بزرگ” برای ستاره نوظهور ارائه کرده است، اما آنها توسط چلسی مورد انتقاد قرار گرفته اند.

20 قهرمان لیگ انگلیس در سال های اخیر استعدادهای آن بخش از جهان را از دست داده است در حالی که چلسی از آن بهترین استفاده را کرده است.

قرارداد آنسلمینو در پی توافق آنها با استوائو، اعجوبه جوان برزیلی، که اتفاقاً هدف دیگری برای یونایتد بود، به مبلغ 28 میلیون پوند به علاوه افزودنی ها انجام شد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/17/chelsea-trump-manchester-united-in-the-race-for-the-highly-rated-aaron-anselmino-282934/ منبع: