چلسی تکذیب کرد: آبراموویچ قرضی خود را از سر نمی گیرد

باشگاه چلسی شایعات مبنی بر قرضی رومن آبراموویچ را تکذیب کرد.

سخنگوی آبراموویچ نیز در بیانیه ای رسمی این اتهامات را رد کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: “تصمیم آقای آبراموویچ برای اهدای درآمد حاصل از فروش چلسی به امور خیریه همچنان به قوت خود باقی است.” مذاکرات با نمایندگان سازمان ملل و موسسات خیریه بین المللی ادامه دارد و فروش باشگاه تنها بر عهده مقامات دولتی است.
وی افزود: آقای آبراموویچ هیچ درخواستی مبنی بر بازپرداخت وام نداشته و ادعاها کاملا کذب است و همچنین در دقایق پایانی تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت باشگاه را نگرفت، بلکه همه سرمایه گذاران را به این کار تشویق کرد. و چلسی را بهبود بخشد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزهای سخت چلسی همچنان ادامه دارد و هنوز تکلیف نهایی مالک جدید این باشگاه انگلیسی مشخص نشده است.
در روزهای اخیر برخی رسانه های انگلیسی مدعی شده اند که رومن آبراموویچ از چلسی خواسته است تا وام 1.5 تا 1.5 میلیاردی را که تاجر روسی از محل درآمد حاصل از فروش چلسی به باشگاه بدهکار است، بازپرداخت کند.
منابع بر این باورند که روند انتخاب مالک جدید باشگاه لندنی به دلیل این درخواست متوقف شده است، زیرا دولت انگلیس قبلاً اعلام کرده بود که اجازه هیچ سودی از انتقال مالکیت چلسی به مالک سابق باشگاه را نخواهد داد. .
این موضوع باعث شد تا چلسی شب گذشته با انتشار بیانیه ای در وب سایت رسمی خود از هرگونه درخواست آبراموویچ برای بازپرداخت قرضی که به باشگاه داده بود خودداری کند.


سرویس خبر شماره: 1822914 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 11:11 |
471 امتیاز خبر|

0نظرات