چلسی در این هفته تلاش خواهد کرد تا منچستریونایتد را برای جذب مایکل اولیس تکمیل کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


برای اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، یافتن وینگر راست ایده‌آل در نیمه اول فصل گذشته بسیار دشوار بود، در حالی که همه گزینه‌هایش به هر نحوی ناامیدکننده بودند.

آنتونی خریدار پر پول، فصل ترسناکی را با تنها یک گل در لیگ پشت سر گذاشت و جنجال های متعدد خارج از زمین، مانند مارکوس راشفورد، به او کمک نکرد.

سرمربی هلندی با جیدون سانچو به خاطر نمایش‌های تمرینی پایین‌تر از همدیگر درگیری‌های شدیدی داشت که باعث شد مرد انگلیسی در شبکه‌های اجتماعی علیه مربی‌اش به‌تازگی بپردازد.

تن هاگ حتی برای چند بازی به فاکوندو پلیستری روی آورد، اما اوروگوئه ای خام به نظر می رسید و در نهایت به صورت قرضی فرستاده شد. آلخاندرو گارناچو در نهایت پا به عرصه گذاشت.

مشکل RW

ضروری است که INEOS تلاش کند و راه حلی برای این مشکل خاص بیابد، زیرا آرژانتینی سمت چپ را ترجیح می دهد در حالی که انتظار می رود سانچو به طور دائم در تابستان جابجا شود.

مایکل اولیس از کریستال پالاس به عنوان یک هدف عملی ظاهر شده بود و مالکان جدید به محض اینکه سهام اقلیت آنها تصویب شد، قرارداد را سبز کردند.

با این حال، در روزهای اخیر، به نظر می رسد رقبای سرسخت چلسی با توافق آبی ها با شرایط شخصی با این بازیکن 22 ساله، راهپیمایی آنها را دزدیده است.

گفته می شود که بایرن مونیخ نیز در رقابت با یونایتد است که انتظار می رود به زودی رویکردی را اتخاذ کند. اما اگر گزارش اخیر Teamtalk جدی گرفته شود، ممکن است این کار اضافی باشد.

آنها می نویسند که انتظار می رود تیم استمفوردبریج این هفته تلاش های خود را تشدید کند و آماده است بیشتر از بند آزادسازی او بپردازد تا مطمئن شود بازیکن به جای یونایتد به آنها ملحق می شود.

چلسی سخت در تلاش است تا با مایکل اولیس، بازیکن کریستال پالاس به توافق برسد و TEAMtalk می تواند نشان دهد که مذاکرات در این هفته تشدید خواهد شد.

آبی‌ها از اردوگاه این بازیکن چراغ سبز نشان داده‌اند که او خوشحال است که به استمفورد بریج منتقل شود، اما آنها باید ابتدا با عقاب‌ها به توافق برسند.

چلسی برای اولیس پیشتاز است

“منابع به TEAMtalk تایید کرده اند که مذاکرات بر روی چگونگی ساختار قراردادی که به بند آزادسازی قرارداد اولیس می رسد متمرکز خواهد بود – که 58 میلیون پوند تعیین شده است.”

ما درک می کنیم که چلسی مایل است بند 58 میلیون پوندی او را برای حصول توافق بپردازد، اما آنها تحت هیچ فشار فوری برای انجام این کار از سوی پالاس یا رقبای خود نیستند.

بر اساس گزارش ها، در اردوی چلسی “اعتماد واقعی” وجود دارد که آنها در مسابقه برای بازیکن فرانسوی پیروز خواهند شد. سرعت چلسی در روند مذاکرات باعث شگفتی یونایتد شده است که فکر می‌کردند در یک مرحله از رقابت‌ها جلو افتاده‌اند.

ایگلز افزودنی های غیرواقعی را نمی پذیرد و به دنبال دریافت مبلغ هنگفتی از قبل هستند و این ممکن است برای چلسی که در معاملات ساختاریافته متخصص هستند، مطابق با خرید انزو فرناندز و مویزس کایسدو مناسب باشد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/18/chelsea-will-push-to-complete-man-united-target-michael-olises-signing-this-week-281766/ منبع: