چلسی در صورتی که انزو را مهر و موم نکند کوتاه می ماند – Talk Chelsea

در روز ضرب الاجل زمان باقی مانده است تا انزو تمام شود و من هنوز کمی ایمان و امید دارم که انجام شود. اما بیایید ببینیم که چگونه بازی می کند.

از آنجا که علاوه بر این، به نظر می رسد جورجینیو در حال حاضر به آرسنال ملحق می شود و این اتفاق باعث می شود که چلسی در خط هافبک برای من بسیار کوتاه باشد، بنابراین آنها به سادگی باید یک انزو یا شخص دیگری را امروز در اختیار بگیرند. با این حال، زمان به سرعت در حال اتمام است، با نزدیک شدن به ضرب الاجل.

البته اگر انزو نیاید چلسی گزینه هایی دارد. چارلی وبستر به تازگی قرارداد جدیدی امضا کرده و او یک بازیکن کلاس است. آندری سانتوس نیز به دنبال یک چشم انداز بزرگ است.

در زمان نگارش این مقاله، چلسی همچنان در تلاش است تا قراردادی برای جذب انزو فرناندز از بنفیکا به امضا برساند. این حماسه ای از جهنم بود که همه هواداران فقط می خواهند اکنون پایان یابد، اما هواداران چلسی برای پایان مثبت به آن نیاز دارند.

نکته اصلی این است که چلسی اجازه می دهد تا جورجینیو بدون اینکه انزو به طور کامل کارش را انجام دهد، برود، خطر بزرگی است و امیدوارم این خطری نباشد که بتوانیم پشیمان شویم.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/chelsea-will-be-left-short-if-they-dont-seal-enzo/ منبع:

بازیکنان با کیفیت اما کم تجربه. ما عصر جمعه بازی می کنیم و اگر جورجینیو به این ترتیب برود، ما هیچ فیت شش شش مناسبی برای بازی نخواهیم داشت. ما باید در حال حاضر تمام تلاش خود را برای پیروزی در هر بازی انجام دهیم و من هرگز نمی توانم از جایگزینی جورجینیو عقب نشینی کنم.