چلسی در یورو – چه کسی جلوتر می رود؟ – چلسی صحبت کن

یورو در حال انجام است، و تیم ها در حال حاضر شروع به تحت تاثیر قرار دادن (یا نه) در دور ابتدایی بازی های خود کرده اند.

انتخاب جالبی از آبی ها وجود دارد که به آلمان می روند تا برای قهرمانی بزرگ رقابت کنند. این همان انتخاب ستاره هایی نیست که ممکن بود در تورنمنت گذشته داشته باشیم. اما هنوز شانس قابل قبولی وجود دارد که بتوانیم ببینیم یک بازیکن چلسی جام را بالا می برد.

اگر بخواهید یکی از کدهای تبلیغاتی شرط بندی و پیشنهادات موجود برای این تورنمنت را انتخاب کنید، کدام بازیکن چلسی را برای دورتر شدن انتخاب می کنید؟

امسال سوال جالبی است. در تورنمنت‌های گذشته، تعداد زیادی از آبی‌ها برای انگلیس، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا بازی می‌کردند که به شما امکان انتخاب زیادی از میان برگزیدگان را می‌داد.

با این حال، روشی که تیم در سال‌های اخیر کاملاً پیر شده است، به‌علاوه حرکت به سمت بازیکنان بیشتر در آمریکای جنوبی، به‌علاوه برخی بدشانسی‌های عمومی با مصدومیت در سال گذشته، به این معنی است که دیگر اینطور نیست. در واقع تعداد نسبتا کمی آبی در این تورنمنت در مقایسه با برخی قبلی وجود دارد.

بازیکنانی مانند میخایلو مودریک، آرماندو بروجا و جورجه پتروویچ، که شروع کننده تضمین شده هستند اما برای کشورهای ضعیف تر.

سپس بازیکنانی برای کشورهای قوی تر وجود دارند – مانند کول پالمر برای انگلستان و ایان مااتسن برای هلند – که هنوز مطمئن نیستند که شروع کنند (اگرچه ممکن است با پیشرفت مسابقات تغییر کند).

روملو لوکاکو قرار است بار دیگر به یک چهره کلیدی برای بلژیک تبدیل شود – اگرچه اکثر هواداران آبی ترجیح می دهند به هر حال او را به عنوان یک بازیکن چلسی تصور نکنند.

پس چه کسی را ترک می کند؟ به نظر ما، جدای از لوکاکو، دو بازیکن چلسی قرار است به طور منظم برای تیم ها در میان 5 مورد علاقه مندی های تورنمنت شروع کنند.

مارک کوکورلا دیروز با یک عملکرد خوب در یک برد چشمگیر اسپانیا، در تورنمنت تعظیم کرد. سخت است که ببینیم تیم بعد از آن خیلی تغییر کرده است، و اکنون انتظار داریم که او یک بازیکن کلیدی در آینده برای لاروخا باشد.

سپس وجود دارد کانر گالاگرکه قرار است امشب برای انگلیس بازی کند. جای او کاملاً امن نیست – حتی نمی‌توانیم مطمئن باشیم که گرت ساوت‌گیت امشب مقابل صربستان به او امتیاز می‌دهد – اما با فرض اینکه او شروع کند و انگلیس خوب کار کند، ما فکر می‌کنیم که او یک شرط مطمئن برای حضور منظم است زیرا او واقعاً چیزی ارائه می‌کند. منحصر به فرد در آن گروه

این می تواند به نبرد بین او و کوکورلا ختم شود تا ببینیم چه کسی بیشتر از همه می رود.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/news/chelsea-at-the-euros-who-goes-furthest/ منبع: