چلسی قهرمان اروپا است، اما ما فوق العاده بودیم

“من بازیکنی بسیار پرشور هستم و امروز برای ما بسیار مهم بود. روحیه تیمی و روحیه ما امروز اورتون را به حرکت درآورد و هواداران پشت سر ما عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتند. امروز امروز بود و ما از این پیروزی لذت خواهیم برد، اما از فردا روی هفته آینده و بازی های بعدی اورتون تمرکز خواهیم کرد.

تمام هفته برای این مسابقه سخت کار کردم. بازیکنان تیم به شما کمک می کنند و یک دروازه بان با واکنش های خود این کار را انجام می دهد و این ارزشمند است. این برتری حاصل کار تیمی است و این عملکرد وظیفه من در بازی امروز بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اورتون امروز در یک بازی سخت با تک گل ریچاردسون سد چلسی را شکست و جردن پیکفورد در جریان بازی با واکنش های تاول خود چندین بار دروازه تافی ها را نجات داد. حالا جردن پیکفورد در پایان بازی مدعی شد که چلسی کیفیت بالایی دارد و آنها یک پیروزی مهم را برای قهرمان فعلی لیگ قهرمانان اروپا رقم زده اند.

ما کیفیت چلسی را می دانستیم و آنها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا هستند، اما ما در گودیسون پارک احساس کردیم که با تلاش و فداکاری زیاد به آنجا رسیدیم. هواداران اورتون بسیار پرشور هستند. شنیدن این صدا در هنگام ورود اتوبوس به ورزشگاه شما را تحت تاثیر قرار می دهد. پنج بازی باقی مانده است و زمانی که زمانش برسد به آن فکر خواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822287 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 21:40 |
474 امتیاز خبر|

0نظرات

جردن پیکفورد:

جردن پیکفورد دروازه بان اورتون از عملکرد این تیم در برد حساس امروز مقابل چلسی تمجید کرد.