چلسی نباید از قرعه کشی لیگ قهرمانان بترسد – صحبت چلسی

شباهت های زیادی با دو بار اخیری که ما در این رقابت پیروز شدیم وجود دارد، بنابراین بسیاری از چیزها یکسان است. تغییر سرمربی و مسمومیت در باشگاه، این فقط برای سومین قهرمانی UCL ما در تاریخ ما است، مطمئناً!؟

چلسی یکی از دو باشگاه انگلیسی باقی مانده در این رقابت هاست.
با نگاهی به موارد بالا، این مجموعه بسیار سختی از تیم ها برای شکست دادن است. علیرغم اینکه بنفیکا شاید “آسان ترین” گزینه در آنجا باشد، شکست دادن هر یک از این تیم ها بسیار سخت است.

با نگاه کردن به آن، ترجیح می دهم از یکی از “تفنگ های بزرگ” مانند منچسترسیتی، بایرن یا رئال مادرید دوری کنم. اما همانطور که می دانیم، می توانیم هر یک از آنها را در روزگارمان حذف کنیم. ناپولی واقعاً یک “تفنگ بزرگ” در نظر گرفته نمی شود، اما واقعاً آنها من را می ترسانند، آنها آتش گرفته اند و روی آنها اهداف نوشته شده است.

بنابراین، هشت تیم نهایی چه کسانی هستند؟

  • بایرن (GER)
  • بنفیکا (POR)
  • چلسی (انگلیس)
  • اینتر (ITA)
  • من سیتی (انگلیسی)
  • میلان (ITA)
  • ناپولی (ITA)
  • رئال مادرید (ESP)

بخشی از من فقط این احساس را دارم که به دلیل کل حماسه نقل و انتقالات انزو فرناندز در ژانویه، ما در دور بعد با بنفیکا روبرو خواهیم شد. تصور کنید که! یا شاید به خاطر ماجرای روملو لوکاکو، ما اینترمیلان را دریافت کنیم.

انزو فرناندز چلسی

طرف مقابل من فکر می‌کند که اگر می‌خواهیم در کل بازی را ببریم، باید بهترین‌ها را در یک مقطع زمانی شکست دهیم و می‌توانیم هر تیمی را در روزمان شکست دهیم. ما می‌توانیم، واقعاً می‌توانیم، اما برای انجام این کار باید «در روز» باشیم.

من در مورد اینکه می خواهم در دور بعدی با چه کسی روبرو شوم، دو دل هستم. بخشی از من یکی از تیم‌های «آسان‌تر» را می‌خواهد، به فکر جوایز اضافی برای حضور در نیمه‌نهایی، و همچنین دستاورد رسیدن به آن و اینکه چه کاری می‌تواند برای اعتماد به نفس و روحیه انجام دهد. اما پس از آن، اکنون تیم های آسانی وجود ندارد که ممکن است بی ربط باشد.

قرعه کشی ساعت 11 صبح جمعه انجام می شود.

عکس از مارک اتکینز از طریق گتی ایماژ

البته من خواب می بینم. اما باید رویاهای بزرگ داشته باشیم، باید باور داشته باشیم. بازیکنان باید این کار را انجام دهند، مربیان باید آن کار را انجام دهند، آنها باید واقعا باور داشته باشند که ما می توانیم این را ببریم و برای تک تک توپ ها بجنگیم.

دور پایانی لیگ قهرمانان 16 بازی گذشته عصر چهارشنبه این هفته برگزار شد، به این معنی که اکنون می توانیم ببینیم که در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها با چه کسی روبرو خواهیم شد.

بازیکنان شرط بندی، چلسی را به عنوان ششمین مدعی کسب قهرمانی UCL از باشگاه های باقی مانده دارند، و کاملا صادقانه بگویم، من خیلی ترجیح می دهم که ضعیف تر باشم. برخلاف همه شانس ها، این است که چگونه در دو بار قبلی خود آن را بردیم، و دلیلی وجود ندارد که امسال نتوانیم دوباره این کار را انجام دهیم.

فوتبال اروپا و حذفی تفاوت زیادی با مسابقات لیگ برتر دارد و حتی در تمام آشفتگی های این فصل، ما در لیگ قهرمانان اروپا می درخشیم. چلسی نباید از کسی بترسد و باید باور کند که می تواند هر یک از این تیم ها را شکست دهد.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/chelsea-must-not-fear-champions-league-draw/ منبع: