چلسی کار دستیاران مهرماری در اروپا را به پایان رساند

با وجود پیروزی میلان در همان بازی، این چلسی بود که توانست فاصله یک امتیازی با حریف را تا پایان بازی حفظ کند و سه امتیاز را کسب کند که برای حفظ برتری بسیار مهم بود. در 45 ثانیه، مردان گراهام پاتر روی حفظ نتیجه متمرکز شدند و در نهایت موفق شدند کا را بدون گلزنی به پایان برسانند و میهمان خود را 2-1 شکست دهند. آنها با 15 امتیاز در صدر گروه E قرار گرفتند تا با میلان صعود خود را جشن بگیرند.

تنها 7 دقیقه از بازی گذشته بود که برونو پتکوویچ دروازه چلسی را باز کرد، اما ده دقیقه بعد رحیم استرلینگ برای دینامو گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه 30 دنیس زکریا با یک گل دیگر به حملات مستمر میزبان خاتمه داد تا آبی ها با برتری دو بر یک به رختکن رفتند.

چلسی با پیروزی امشب 13 امتیازی شد تا با وجود پیروزی میلان، کار خود در مرحله گروهی را به عنوان بهترین تیم گروه E تکمیل کند. دیناموزاگرب امشب متحمل شکست شد و با 4 امتیاز از رده چهارم باقی ماند و شانس صعود به لیگ اروپا را از دست داد. سالزبورگ که در شب پایانی با 4 گل مغلوب میلان شد به عنوان تیم سوم این گروه راهی لیگ اروپا شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

صادق محرمی ملی پوش ایرانی تیم دیناموزاگرب در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت. او که در 4 بازی در دور 5 پوول فیکس شده بود، بازی امروز و همچنین بازی خارج از خانه با چلسی را آغاز کرد و یکی از 11 مرد منتخب تیمش بود. محرمی تا پایان در زمین ماند اما در 90 دقیقه کامل نتوانست تیمش را از شکست مقابل حریف قدرتمندش نجات دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم چلسی در یکی از آخرین دیدارهای دور گروهی از ساعت 23:30 در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف دیناموزاگرب رفت. این تیم که در دور اول با یک گل مغلوب کرواسی شده بود به دنبال پیروزی خانگی برای صدرنشینی گروه E بود و مقابل دینامو نیز به دنبال سه امتیاز برای سومی و حضور در لیگ اروپا بود. . این تیم با نتیجه 2 بر 1 از سد میهمان گذشت و جزو 8 تیم برتر مرحله گروهی شد.

چلسی پس از پیروزی 2-1 مقابل دینامو به عنوان تیم اول گروه E راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. یاران صادق محرمی نیز با قبول شکست در مسابقات لیگ اروپا ناکام ماند و در جایگاه چهارم ایستاد.

چلسی کار دستیاران مهرماری در اروپا را به پایان رساند


سرویس خبر شماره: 1851601
12 نوامبر 1401 در 01:46
399 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دینامو از حضور در لیگ اروپا ناکام ماند!