چلسی کنار رفت؛ ما اوبامیانگ را نمی خواهیم


سرویس خبر شماره: 1841466
سپتامبر 09, 1401 در 22:57
2.1 هزار |

0نقطه نظر

ادعای رادیو کوپه

اگر ادعای رادیو کوپه درست باشد و چلسی پیشنهاد 15 میلیون یورویی خود را امروز پس گرفت، معلوم نیست دلیل این اقدام چه بوده است. شاید نگرانی از سلامت جسمی و روحی اوبامیانگ پس از سرقت خشونت آمیز از خانه اش یکی از دلایل انتقال چلسی باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بارسلونا اعلام کرد که قصد دارد ستاره گابنی خود را در تابستان امسال بفروشد. و این در حالی است که کاتالان ها او را در ژانویه از آرسنال به خدمت گرفتند. در روزهای اخیر، چلسی مذاکراتی را برای جذب اوبا به درخواست توماس توخل آغاز کرده بود. توخل و اوبامیانگ سابقه همکاری در بروسیا دورتموند را دارند و گفته می شود که رابطه نزدیکی بین آنها وجود دارد.

ساعاتی پیش رادیو کوپه در اسپانیا مدعی شد که مذاکرات بین بارسلونا و چلسی بر سر اوبامیانگ به بن بست خورده است زیرا باشگاه انگلیسی پیشنهاد خود را پس گرفته است. پیشنهاد 15 میلیون یورویی این رادیو در بارسلونا ارائه شد.

رسانه های اسپانیایی مدعی هستند که چلسی پیشنهاد خود برای جذب اوبامیانگ را پس گرفته و مذاکرات این باشگاه با بارسلونا برای انتقال ستاره گابنی به بن بست رسیده است.

چلسی کنار رفت؛  ما اوبامیانگ را نمی خواهیم

به گزارش “ورش سه”، اتفاقات عجیبی که در روزهای اخیر برای پیر امریک اوبامیانگ ستاره بارسلونا رخ داده، پرونده انتقال او به چلسی را پیچیده تر از گذشته کرده است. حمله دزدان مسلح به خانه اوبامیانگ درست در زمانی که مذاکرات برای پیوستن او به چلسی ادامه داشت، شوک مهم و غیرمنتظره ای برای این ستاره بارسا بود، که به نظر می رسد بر هر دو باشگاه چلسی و بارسا تأثیر گذاشته است.

گفته می شود بارسلونا از چلسی خواسته است تا پیشنهاد خود را به 25 میلیون یورو افزایش دهد اما باشگاه انگلیسی نخواسته به این درخواست عمل کند. اوبامیانگ در ژانویه عمدتاً به دلایل انضباطی آرسنال را ترک کرد و به عنوان بازیکن آزاد به بارسا پیوست. با توجه به اینکه این مهاجم گابنی 33 ساله است، می توان حدس زد که چرا چلسی حاضر به افزایش 15 میلیون یورویی پیشنهاد خود نبود.