چلسی 0-0 فولام: پول به تنهایی سه امتیاز را نمی گیرد!

1798094
بازیکنان چلسی همچنان بر توپ و زمین تسلط داشتند اما در دقیقه 25 این آندریاس پریرا بود که با یک ضربه محکم دروازه چلسی را تهدید کرد اما کپا آریزابالاگا با واکنشی سریع دروازه تیمش را نجات داد.
پنج دقیقه بعد نوبت هاورتز بود که دروازه فولام را تهدید کند، اما مهاجم آلمانی که روی پاس انزو فرناندز صاحب موقعیت شده بود، توپ را به بیرون زد.
حملات دو طرف ادامه داشت و در دقیقه 38 این الکساندر میتروویچ بود که روی پاس کنی تته و ضربه سر ویلیان صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع بنو بدیاشیل دروازه چلسی را بسته نگه داشت.
در دقایق پایانی نیمه اول این بازیکنان چلسی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 44 هاورتز یک موقعیت دیگر روی پاس حکیم زیاش داشت که این بار ضربه او به دروازه برخورد کرد. پست فولام و اواخر نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

1798095

چلسی در بازی خانگی مقابل فولام با تساوی 0-0 متوقف شد.

چلسی 0-0 فولام: پول به تنهایی سه امتیاز را نمی گیرد!

هر دو تیم نیمه دوم را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 53 این ستاره جوان چلسی، ننه مادوکه بود که می توانست صاحب موقعیت شود، اما ورود به موقع کنی تته این فرصت را از او گرفت.
در ادامه فولام عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و در دقیقه 60 روی پاس ویلیان این آندرس پریرا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او توسط مدافعان چلسی مهار شد.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 70 میتروویچ که در میانه میدان صاحب توپ بود از استارت کپا استفاده کرد و از آنجا به گل رسید اما دروازه بان چلسی به هر نحوی توپ را مهار کرد.
دو دقیقه بعد این انزو فرناندز بود که در عمق محوطه فولام صاحب موقعیت شد اما ضربه خطرناک او از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش کردند تا به برتری برسند اما هیچ یک از حملات آنها موفق نبود و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
چلسی با این تساوی 30 امتیازی شد و با دو بازی بیشتر از لیورپول و یک امتیاز جلوتر از آن تیم در رده نهم قرار گرفت. در حالی که فولام با 32 امتیاز در رده ششم قرار دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، آبی های لندن که خریدهای زیادی را در بازار نقل و انتقالات زمستانی انجام داده اند، امشب مقابل فولام موفق به گلزنی نشدند و در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.


سرویس خبر شماره: 1868433
15 فوریه 1401 در 01:26
3.4K |

2نقطه نظر

هر دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه سپری شد. بازی به همین منوال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 20 روی پاس بلند تیاگو سیلوا، این کای هاورتز بود که با برند لنو، دروازه بان فولام تک به تک شد، اما ضربه ضعیف او توسط لنو دفع شد تا نگهدارنده شود. فولام دروازه بسته شد