چلسی 0-1 آرسنال: بازگشت به اوج با پیروزی در دربی

در ادامه بازی هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما هیچ کدام جدی نبودند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1852159
15 نوامبر 1401 در 5:25 ب.ظ
217

0نقطه نظر

توپچی های توقف ناپذیر

در دقیقه 92 درگیری بین ژاکا و شالوبا رخ می دهد که بازی را برای چند ثانیه متشنج می کند اما با دخالت داور بازی از سر گرفته می شود. در نهایت این دیدار با برتری 0-1 آرسنال به پایان رسید و این تیم با 34 امتیاز به صدر جدول رده بندی بازگشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و با در اختیار داشتن توپ و زمین سعی در ایجاد موقعیت گلزنی داشت اما این چلسی بود که اولین خطر را در دقیقه 9 ایجاد کرد. کای هاورتز توپی را وارد دروازه کرد که نزدیک بود وارد دروازه شود، اما واکنش خوب دروازه بان آرسنال رمزدیل راهی به دروازه نیافت.

آرسنال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در کوارتر اول برتری محسوسی نسبت به میزبان داشت. در دقیقه 63 ژسوس وارد محوطه جریمه شد و کپا ضربه او را به کرنر فرستاد. این کرنر به گل اول مسابقه تبدیل شد.

یک دقیقه بعد آرسنال به حمله چلسی پاسخ داد. در کرنر، مارتینلی صاحب توپ شد و سپس توپ را به ژسوس پاس داد. پاس ستاره برزیلی به بن وایت و ضربه او به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال که با یک بازی کمتر از سیتی در رده دوم لیگ برتر قرار داشت، امروز به استمفوردبریج آمد تا به مصاف چلسی برود. آبی ها با 21 امتیاز در رده هفتم قرار گرفتند و اختلاف آنها با آرسنال 10 امتیاز بود. پیروزی در دربی برای هر دو تیم بسیار مهم بود.

آرسنال دوباره حمله کرد و چند دقیقه بعد می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند اما پاس اودگارد در محوطه جریمه به خسوس نرسید و یک فرصت خوب از بین رفت.

بوکایو ساکا کرنر زد و توپ را به شکل خطرناکی وارد دروازه کرد. توپ به طرز عجیبی از میان همه گذشت و در باز شدن دروازه خالی، گابریل ماگالایس با یک ضربه کار را تمام کرد. این دومین گل فصل برای گابریل ماگالایس و دهمین گل او برای آرسنال بود.

چلسی که بازی را شکست خورده می دید، برای جبران گل خورده به سختی تلاش می کرد، اما دفاع ثابت و خوب آرسنال اجازه ایجاد موقعیت جدی گلزنی را به آبی ها نداد.

ژسوس بهترین فرصت گلزنی نیمه اول را در دقیقه 29 از دست داد. مارتینلی توپ را از آزپیلیکوئتا جمع کرد و پاس خوبی را وارد دروازه چلسی کرد. اما ضربه سر شیرجه ای عیسی با اختلاف کمی همراه شد تا بازی بدون گل ادامه یابد