چلسی 0 (10) – لیورپول 0 (11) / پرافتخارترین جام را پس از 10 سال به دست آورد. اولین قهرمانی حذفی باشگاه مقابل لیورپول

در نیمه اول وقت اضافه جز گل آفساید لوکاکو اتفاقی نیفتاد. هاورتس در نیمه دوم یک گل دیگر به ثمر رساند که آفساید بود. این نبرد با تساوی بدون گل به پایان رسید و ضربه پنالتی قهرمان را مشخص کرد. قبل از پایان دقیقه 120، آریسابالاگا به جای مندی وارد زمین شد تا در ضربات پنالتی به چلسی کمک کند، اما او تنها بازیکنی بود که پنالتی خود را از دست داد. میلنر، فابینیو، فاندایک، آرنولد، صلاح، جوتا، اوریگی رابرتسون، الیوت، کونته و کلهر همگی از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند. چلسی آلونسو، لوکاکو، هاوارتس، جیمز، جورجینیو، رودیگر، کونته، ورنر، سیلوا و شالوبا را نیز به ثبت رسانده است.

چلسی 0 (10) - لیورپول 0 (11) / پرافتخارترین جام را پس از 10 سال به دست آورد.  اولین قهرمانی حذفی باشگاه مقابل لیورپول

به این ترتیب لیورپول برای نهمین بار قهرمان لیگ کاپ شد تا به تنهایی پرافتخارترین تیم این مسابقات باشد. این اولین قهرمانی یورگن کلوپ برای لیورپول در یک تورنمنت حذفی در انگلیس بود.


خلاصه بازی چلسی و لیورپول در فینال جام حذفی را در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

جشن قهرمانی لیورپول در جام حذفی را در ویدئوی زیر مشاهده کنید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در فینال جام حذفی، چلسی و لیورپول در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند که پس از تساوی 0-0، لیورپول با نتیجه 11-10 در ضربات پنالتی پیروز شد و پیروز شد.

نیمه اول با تساوی دنبال شد و دو تیم نتوانستند از موقعیت خود به گل برسند. با این حال نیمه دوم با هیجان بیشتری آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی صعود در موقعیت تک به تک با کلر، توپ به طرز باورنکردنی به تیرک دروازه برخورد کرد. در دقیقه 64، صلاح با مندی تک به تک شد اما ضربه او را آرام کرد تا سیلوا این فرصت را پیدا کند تا قبل از ضربه زدن به دروازه، توپ را دفع کند. در دقیقه 67 دروازه لیورپول توسط ماتیپ شکسته شد اما آفساید فندایک به دلیل کارایی او گرفته شد. در دقایق پایانی فشار لیورپول بیشتر شد اما این ترکش تا پایان دقیقه 90 نتیجه را بدون گل نگه داشت.