چلسی 1 – 4 برنتفورد؛ تاری در خانه!

دقایقی بعد، چلسی می توانست روی پاس حکیم زیاش فاصله را کم کند اما ضربه سر کای هاوارتز راهی به دروازه برنتفورد نیافت.

در دقیقه 39 این بار ضربه میسون مونت به مدافع برنتفورد برخورد کرد و در ریباند این حکیم زیاش است که فرصت خوبی برای گلزنی دارد اما ضربه او را رایا مهار می کند و نیمه اول نیمه اول را بدون گل به پایان می رساند. قرعه کشی. بین دو تیم

برانتفورد با چهار نمایش عالی در نیمه دوم از چلسی پیشی گرفت.

در دقیقه 60 برنتفورد گل سوم را به ثمر رساند. جانلت ویتالی این بار در یک زاویه سخت در گوشه زمین موقعیت گرفت و موفق شد با ضربه فنی گل سوم را به ثمر برساند.

سامان قدوس، ستاره ایرانی تیم برنتفورد که در 4 بازی اخیر خود شانس انجام این بازی را نداشته است، تا پایان بازی امشب مقابل چلسی نیز نیمکت نشین بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

چلسی اما نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی سریع گل افتتاحیه را به ثمر رساند. آنتونی رودیگر، مدافع و مهاجم آلمانی این تیم از فاصله قابل توجهی ضربه زد و دروازه برنتفورد را به زیباترین شکل ممکن باز کرد.

دقایقی بعد روی پاس دقیق متئو کواچیچ، کای هاوارتز تک به تک شد و گل تساوی چلسی را به ثمر رساند، اما ضربه ستاره آلمانی دقیق نبود و با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما طوفان حریف ناگهان شروع شد و برنتفورد در 10 دقیقه سه بار دروازه را باز کرد. ابتدا ارسال آمبومئو در سمت چپ محوطه جریمه به جانلت ویتالی رسید و او توانست با یک ضربه دقیق از زاویه سمت راست گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیقه هشتم روی پاس آمبومئو بود که برنتفورد یک فرصت عالی دیگر داشت تا دروازه چلسی را باز کند اما این بار ضربه زمینی تونی به خوبی توسط دروازه بان سنگالی مهار شد.


سرویس خبر شماره: 1817739 |
13 فروردين 1401 ساعت 20:22 |
14,108 |

7نظرات

روی ضدحمله سریع برنتفورد بود که آمبومئو با یک پاس زمینی دقیق کریستین اریکسن را تک به تک در سمت چپ قرار داد و او نیز با ضربه محکم خود به دروازه چلسی توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه چلسی کند. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه در اوایل نیمه دوم این چلسی بود که به گل رسید، اما برنتفورد به عملکرد فراتر از تصور ادامه داد و در نهایت توانست با نتیجه 1-4 از سد حریف پرافتخار خود بگذرد.

برنتفورد بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ششم روی حرکت آمبومئو می توانست خیلی سریع گل اول را به ثمر برساند اما ضربه او را ادوارد مندی از فاصله نزدیک مهار کرد و در ریباند ضربه چیپ تونی به بیرون رفت. بالای نوار

در اواسط نیمه اول، این بار آنگولو کانته گل لوفتوس را به سمت چپ فرستاد، اما رایا با واکنشی خوب، ضربه این بازیکن را مهار کرد.

در دقیقه 87 برنتفورد گل چهارم را به ثمر رساند. ریباند ضعیف رودیگر به ویزا رسید و او با ضربه ای دروازه بان دروازه را باز کرد تا برنتفورد با نتیجه 1-4 شکست بخورد.