چلسی 2-2 اورتون: تیم پاتر دوباره لغزش کرد


سرویس خبر شماره: 1896496
27 مارس 1401 در 23:03
897 امتیاز خبر

2نقطه نظر

چلسی در دقیقه 73 صاحب یک ضربه پنالتی شد. بازی ترکیبی جیمز و فلیکس فضای خوبی را در سمت راست باز کرد. فلیکس که قصد ارسال یک سانتر برای هم تیمی هایش را داشت با خطای تارکوفسکی متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. هاورتز خودش پشت توپ ایستاد و با کمی انحراف دروازه پیکفورد را باز کرد تا چلسی دوباره جلو بیفتد.

1833555
1833556
1833557

چلسی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در خانه به مصاف اورتون رفت و با تساوی 2-2 به پایان رسید.

چلسی 2-2 اورتون: تیم پاتر دوباره لغزش کرد

در دقایق بعدی نیمه اول، فلیکس فرصت خوبی برای گلزنی داشت که پیکفورد به موقع از دروازه بیرون آمد و مانع از باز شدن دروازه او شد. با سپری شدن 2 دقیقه وقت تلف شده در نیمه اول، چلسی حمله خطرناک دیگری را آغاز کرد که پس از چند کرنر ضربه بریده فلیکس توسط بازیکنان اورتون مهار شد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

چلسی که موقعیت های زیادی را از دست داده بود در دقیقه 69 شوکه شد. مک نیل توپ را وارد دروازه چلسی کرد و تارکوفسکی توپ را با ضربه سر دقیقاً به خط دروازه فرستاد تا از خط دروازه عبور کند. هاورتز توپ را به بیرون از دروازه فرستاد و فناوری خط دروازه نشان داد که تمام توپ از خط عبور کرده است.

1833553
1833554

چهار دقیقه بعد، چلسی دوباره به گل رسید، اما آن گل آفساید اعلام شد و اخراج شد. این بار فلیکس به عنوان تنظیم کننده ظاهر شد و پولیسیچ دروازه اورتون را باز کرد که با پرچم داور مردود اعلام شد.

این بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید تا چلسی پس از 3 پیروزی متوالی از جمله برد مقابل دورتموند و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، این بار در خانه نتوانست نتیجه ای بهتر از یک تساوی کسب کند. شاگردان پاتر با 38 امتیاز همچنان در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در خانه خود استمفوردبریج میزبان اورتون بود. آبی های لندن دو بار از روی نقطه پنالتی توسط ژائو فلیکس و کای هاورتز دروازه حریف را باز کردند، اما مقابل اورتون، دوکور و الیس سیمز دو گل به ثمر رساندند تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

در حالی که یازده دقیقه از شروع بازی گذشته بود، چلسی موقعیت خطرناکی داشت. ضربه والی فلیکس پس از برخورد به بازیکنان اورتون به کرنر رفت. چیلول کرنر را به محوطه جریمه فرستاد و هاورتز با ضربه سر توپ را از فاصله کم وارد دروازه کرد.

با شروع نیمه دوم، چلسی یک موقعیت عالی روی دروازه اورتون ایجاد کرد و ضد حمله چیلول در تیرک دروازه به هاورتز رسید، اما پیکفورد با واکنشی عالی مانع از گلزنی او شد.

در دقیقه 52 ژائو فلیکس گلی را که شایسته این بازی بود به ثمر رساند. در حمله ای که چیلول و ژوائو حضور داشتند، این ستاره پرتغالی چلسی با شوتی کم پیکفورد را شکست داد و ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد تا چلسی پیش بیفتد.

1833551
1833552

اما زمانی که چلسی فکر کرد پیروز شده است، در دقیقه 89 اورتون توپ را به الیس سیمز در سمت چپ پاس داد. او جلوی کولیبالی را قلدری کرد و وارد محوطه جریمه چلسی شد. او با یک نگاه سریع تصمیم گرفت شوت کند و کپا را با یک شوت در گوشه تور شکست دهد تا دوباره وصل شود.

1833558
1833559