چندین هافبک مرتبط با منچستریونایتد ممکن است در تابستان امسال به میدان بروند – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

جیکوبز همچنین لیورپول را با علاقه فعال به هموطن نِوِس در وولوز، متئوس نونس، اعتبار می داند و احتمال اینکه اسکوزرها یک بار دیگر در ماه می، این بازیکن 24 ساله را هدف قرار دهند، تأیید می کند.

چندین باشگاه بزرگ از جمله بارسلونا، رئال مادرید، منچستریونایتد و لیورپول وضعیت قراردادهای نیوز را زیر نظر دارند و از طرفداران سبک بازی او هستند.

محدوده پاس و توانایی Neves در کنترل سرعت بازی بی نظیر است و خروج او خلاء قابل توجهی را در تیم ایجاد می کند.

یونایتد خود به دنبال تقویت هافبک در تابستان است و بازیکنانی مانند رایس و نئوس می توانند هر دو به طور یکپارچه در چشم انداز بلند مدت اریک تن هاگ برای باشگاه قرار بگیرند.

تقریباً خیلی منطقی است که این اتفاق نیفتد، بنابراین شناختن یونایتد، شاید این اتفاق نیفتد.

آرسنال تابستان گذشته به‌شدت با یک انتقال در ارتباط بود، اما ولوز توانست ستاره خود را در خط میانی حفظ کند، اما ممکن است این تابستان چندان آسان نباشد، زیرا قیمت درخواستی او در حال حاضر کاهش یافته است، از 75 میلیون پوند در سال گذشته به حدودا 50 میلیون پوند در این لحظه

این مرد انگلیسی از قراردادن هر قرارداد جدید خودداری کرده است و وستهم می داند که فروش او در تابستان ممکن است تنها راه برای دریافت هزینه مناسب برای خدمات او باشد.

این به گفته بن جاکوبز کارشناس نقل و انتقالات است که در ستون نقل و انتقالات خود به احتمال چند حرکت برجسته که ممکن است اواخر ماه می امسال رخ دهد، اشاره کرد. گرفتار آفساید.

تابستان جالبی در انتظار همه طرف های مربوطه است.

این به آنها اجازه می دهد تا سایر مناطق تیم را که به شدت نیاز به بررسی دارند، تقویت کنند.


او از آن زمان تاکنون نزدیک به 250 بازی برای این باشگاه انجام داده است، 29 گل به ثمر رسانده و نقشی حیاتی در پیشرفت وولوز برای تبدیل شدن به یک تیم معتبر لیگ برتر در نیم دهه گذشته ایفا کرده است.

در همین حال، دکلن رایس، بازیکن وستهام، در ورزشگاه لندن با هیئت مدیره با بن بست مواجه است و قراردادش نیز در سال 2024 به پایان می رسد.

وولوز باید زودتر از موعد در مورد آینده خود تصمیم بگیرد و بدون هیچ توافقی در چشم انداز، به نظر می رسد به طور فزاینده ای احتمال دارد که Neves در تابستان بلک کشور را ترک کند.

این بازیکن 26 ساله وارد آخرین سال قراردادش می شود و تاکنون هیچ بحثی برای تمدید قراردادش با مولینوکس صورت نگرفته است.

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/22/several-manchester-united-linked-midfielders-may-be-on-the-move-this-summer-261610/ منبع:

چندین تیم لیگ برتری با احتمال از دست دادن هافبک های ارزشمند خود در این تابستان روبرو هستند.

اگر هر یک از این حرکت ها در نهایت محقق شود، شیاطین سرخ در نهایت یک شریک ایده آل برای کازمیرو در قلب خط میانی خود پیدا خواهند کرد، بدون اینکه برای انجام این کار پولی بدهند.

روبن نئوس، هافبک ولورهمپتون واندررز از جمله افرادی است که در این قطعه به آنها اشاره شده است.

این ملی پوش پرتغالی از زمان ورود غافلگیرکننده اش از پورتو در سال 2017، یکی از چهره های کلیدی این باشگاه بوده است، در حالی که وولوز هنوز در سطح دوم فوتبال انگلیس در حال تلاطم بود.

هر دو Neves و Rice در تابستان بسیار مورد توجه قرار خواهند گرفت، اما به گفته جاکوبز، کالای اولی احتمالاً کالای بسیار گران‌تری نسبت به دومی خواهد بود، شاید حتی دو برابر بیشتر قیمت داشته باشد.