چهارشنبه سرنوشت ساز؛ حامد لک یا احمد گوهری؟

گوهری در این مدت دو بازی مقابل هواداران و آلومینیوم داشت. او در بازی اول با نمایشی شایسته دروازه تیمش را بست اما در دیدار مقابل آلومینیوم سه گل به ثمر رساند تا با انتقادات زیادی مواجه شود. این در حالی است که مدافعان پرسپولیس در این بازی عملکرد خوبی نداشتند.
بر خلاف پیش بینی ناظران، حامد لک در تمام آن روزها اجازه بازگشت به تمرینات را نداشت و حتی داوود فنایی در اظهارات غیررسمی از دوگانگی رونمایی کرد که حضورش در پرسپولیس را مشروط به جدایی لک کرد.
پرسپولیس پس از چند روز تمرین، تمرینات خود را مقابل نفت مسجد سلیمان از سر گرفت و احمد گوهری در این بازی دو گل به ثمر رساند. در این بین زمزمه هایی مبنی بر بازگشت حامد لک به گوش می رسید که پس از این بازی فرم رسمی به خود گرفت و لک با لباس صورتی پرسپولیس در زمین کاظمی حاضر شد.
حالا پس از چند جلسه تمرین، گوهری و لک به رقابت خود ادامه می دهند تا به مصاف پیکان بروند که درخشش آنها حضورشان در سه دیدار حساس با ذوب آهن، سپاهان و تراکتورسازی را تضمین می کند.
پیش از آن پرسپولیس در دومین بازی دوستانه روز چهارشنبه به مصاف نیروی زمینی می رود و باید دید این دیدار اولین حضور لک پس از برکناری او خواهد بود یا خیر. یحیی تا اتفاق خاصی نیفتد نصفش را به دو دروازه بان خود می دهد و سپس برای دروازه بان ثابت تصمیم می گیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی دوستانه با امید و اتفاقات پس از آن حامد لک را از تمرین با سرخپوشان محروم کرد و احمد گوهری به عنوان تنها دروازه بان شناخته شده در اردوی سرخپوشان، دروازه بان شماره یک این تیم لقب گرفت. .


سرویس خبر شماره: 1821333 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 13:30 |
1,463 |

1نظرات

بازی دوستانه چهارشنبه می تواند اولین حضور حامد لک در دروازه پرسپولیس پس از اخراج برای تمرین گروهی این تیم باشد.