چهار خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات


کد اطلاعات: 2048766
26 ژوئن 1403 در 3:58 ب.ظ.
13.2 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

معادلات پیچیده حل می شوند.

باشگاه پرسپولیس در حال تدارک چهار خرید از سهمیه بزرگسالان است.

چهار خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ بیست و سوم بار دیگر با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید تا رضا درویش دومین جام قهرمانی را به دفتر خود برد و ویترین افتخارات این تیم را در طول سال های گذشته کاملتر از همیشه کرد. پرسپولیس امروز پس از گذر از سرمستی قهرمانی و مواجه شدن با جدایی سرمربی، دست به نقل و انتقالات می زند که سران این باشگاه سه ماموریت مهم را ترسیم کرده اند.

پرسپولیس ابتدا به دنبال انتخاب زودهنگام سرمربی خارجی است اما در عین حال در عین حال حرکت بازیکنان را دنبال می کند برای عقب نماندن از رقبای خود که به گفته مسئولان این باشگاه تا دندان مسلح هستند و برای قهرمانی پرسپولیس دست به دست هم می دهند.

اما پرسپولیس در پنجره تابستانی با دو چالش جدی مواجه است که ماموریت سوم را تحت تاثیر قرار می دهد. سومین ماموریت مدیران این باشگاه همسان سازی با قدرت این تیم است اما برای حل این چالش با دو مشکل روبرو می شوند: یکی سقف بودجه و دیگری تعداد محدودی از بزرگسالان در لیست.

اگرچه سازمان لیگ به پرسپولیس و سایر باشگاه ها اعلام کرده بود که فهرست بزرگسالان 20 نفر خواهد بود، اما پرسپولیس در حال حاضر 21 بازیکن بزرگسال را در لیست خود دارد. بنابراین، فلسطینی ها برای نهایی کردن خرید خود ملزم به تهیه فهرست مناسب برای گردش هستند.

2043822

* وحدت حنان اف اولین بازیکنی است که پرسپولیس را ترک می کند و سرخ های پایتخت خود آماده خداحافظی با این مدافع تاجیک هستند. با جدایی وحدت، لیست بزرگسالان پرسپولیس 20 نفره می شود و سهمیه بازیکنان خارجی آزاد می شود..

* احمد گوهری و مهدی عبدی دو بازیکنی هستند که پس از پایان قرارداد قرضی آلومینیوم و تراکتورسازی به پرسپولیس بازخواهند گشت. اما به نظر می رسد پرسپولیس برنامه ای برای جذب این دو بازیکن ندارد و احتمالا گهری در آلومینیوم می ماند و عبدی به تیم دیگری می رود که در این صورت لیست پرسپولیس 18 نفره می شود.

* اما در بین بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، احتمال حذف 1+2 بازیکن وجود دارد.. فرشاد فرجی، علی نعمتی و وحید امیری سه بازیکنی هستند که شایعه جدایی آنها وجود دارد و حداقل یک و احتمالاً دو بازیکن از این گروه خارج خواهند شد.

* البته در سال های اخیر همواره معادلات نقل و انتقالات به گونه ای بوده که احتمال جدایی بازیکنان تحت قرارداد وجود داشت. سعید صادقی مجروح شد عیسی آل کثیر روی سن آمده است و مسعود ریگی از دیگر بازیکنانی است که احتمالا در پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را ترک خواهد کرد..

* علاوه بر این پرسپولیس برای تمدید قرارداد با مهدی ترابی، گئورگی گلسیانی و دانیال اسماعیلی فر مذاکره خواهد کرد اما به هر حال در اتاق فکر درویش این سه نفر به خصوص مهدی ترابی بازیکنانی هستند که برای فصل جدید روی آنها حساب می شود. .

*نکته ای در این بین وجود دارد. محمد عمری و میلاد سرلک انتظار کسری سرویس دارند که هنوز محقق نشده اما اگر این اتفاق بیفتد لیست خروجی پرسپولیس را طولانی می کند.

صرف نظر از انجام این معادلات، پرسپولیس پنج جای خالی در فهرست بزرگسالان خواهد داشت. البته ایراد این موضوع اجرای وعده سازمان لیگ مبنی بر افزایش فهرست بزرگسالان است. در این صورت پرسپولیس ابتدا مرتضی پورعلیگنجی را به لیست خود اضافه می کند و سپس با انجام چهار خرید تابستانی، فهرست ستاره های خود را راهی بیست و چهارمین دوره فوتبال ایران خواهد کرد.

به نظر می رسد پرسپولیس به جای شهاب زاهدی و مهدی عبدی به دنبال خرید دو مهاجم در خط حمله و همچنین یک (یا شاید دو بازیکن) در جناح راست خواهد بود. پرسپولیس در عین حال با جای خالی پست هافبک میانی و دفاعی مواجه است و به احتمال زیاد پرسپولیس در این بخش خرید دیگری انجام خواهد داد.

به این ترتیب خرید حداقل چهار بازیکن در خط فوروارد، سمت راست و هافبک یکی از الزامات نقل و انتقالات پرسپولیس است و تا حدودی اسامی مشخص شده است اما معادلات نقل و انتقالات می تواند پرسپولیس را بگیرد. به سمتی دیگر

مجله اخبار فوتبال داخلی