چهار ستاره که ممکن است مجری را شگفت زده کند!

بهترین بازیکن تیم ملی اکوادور، هافبک ستاره برایتون است. این بازیکن 21 ساله تنها با ارزشی نزدیک به 40 میلیون یورو در 14 بازی برایتون در این فصل حضور داشته و اکنون رهبر خط میانی تیمش خواهد بود.

* پروویس استوپینان

اگرچه صرف حضور اکوادور در جام جهانی که شیلی و کلمبیا از آمریکای جنوبی در آن حضور ندارند به خوبی نشان از قدرت تیم اکوادور دارد، اما با نگاهی به نیروی کار این تیم، فلیکس سانچز و شاگردانش به این نتیجه خواهند رسید. کار بسیار دشواری را بر عهده دارند که در پایان بازی افتتاحیه سربلند باشند. .

گوستاوو آلفارو سرمربی 60 ساله آرژانتینی سه رنگ ها در شرایطی که بازیکنان کلیدی لیگ برتر را در اختیار دارند در بازی افتتاحیه میهمان قطری را هدایت می کند و با مهره های اصلی این تیم آشنا خواهید شد. مربی دارد.

مهاجم 33 ساله فنرباغچه امید اصلی آلفارو برای باز کردن دروازه قطر در بازی امروز است. ستاره سوپرلیگ ترکیه که در این فصل 13 گل در 12 بازی برای تیمش به ثمر رسانده و با 5 پاس گل، آمار باورنکردنی یک گل در ساعت را به ثبت رسانده است، امیدوار است بتواند به تیمش کمک کند تا از این گروه جدا شود.

مدافع چپ 24 ساله برایتون دیگر ستاره بین المللی اکوادور در این تورنمنت است. بازیکنی که در این فصل 11 بار برای برایتون بازی کرده و گراهام پاتر و دزربی را کاملا راضی کرده است. بازیکنی که می تواند سمت راست قطر را برای فلیکس سانچز به کابوس تبدیل کند.

تیم فوتبال اکوادور با چند ستاره بین المللی شانس زیادی برای پیروزی در بازی امروز برابر قطر دارد.

چهار ستاره که ممکن است مجری را شگفت زده کند!


سرویس خبر شماره: 1854483
29 نوامبر 1401 در 03:46 ب.ظ
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

* Enr Valence

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بالاخره جام جهانی 2022 فرا رسید و یک ساعت دیگر اکوادور میزبان اولین بازی گران قیمت ترین جام جهانی تاریخ مقابل قطر میزبان خواهد بود.

* پیرو Hincape

با این حساب باید منتظر ماند و دید که اکوادور در بازی افتتاحیه با این ستاره های باکیفیت چه عملکردی مقابل قطر خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

* Moises Caicido

مدافع 21 ساله لورکوزن که به ویژه پس از آمدن ژابی آلونسو به بازیکنی کلیدی در تیمش تبدیل شده است، برجسته ترین عنصر دفاعی اکوادور در این تورنمنت محسوب می شود که یکی از موانع غیر قابل نفوذ تیمش در مقابل عناصر هجومی خواهد بود. مانند معز علی و اکرم عفیف.