چهره به چهره ساپینتو با تیم مدیریتی جدید استقلال (عکس)

در عکس هایی که از کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر شده، علی امیری در سمت چپ مدیرعامل استقلال و مرتضی موسوی زنوز در سمت راست علی فتح الله زاده برای معرفی دو عضو مهم جدید تیم مدیریتی استقلال نشسته اند.

فتح الله زاده ضمن حمایت قاطع از سرمربی استقلال در ادامه صحبت های خود اینگونه بیان کرد: درخواست من از شما این است که این روند را ادامه دهید و آن را ارتقا دهید. برخلاف برخی شایعات، شما، همه کارکنان و بازیکنان از حمایت کامل برخوردار هستید. شما سرمربی استقلال هستید و در کار خود اختیار کامل دارید و همه بازیکنان سرباز شما هستند و هر تصمیمی بگیرید من از شما حمایت می کنم. من سال ها در این باشگاه هستم و می دانم که با همکاری و همبستگی می توان به موفقیت دست یافت. ما با هم ادامه می دهیم و دست در دست هم برای موفقیت و قهرمانی تلاش می کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یکی دیگر از افرادی که در دیدار با ساپینتو حضور داشت محمد سرشتداری است که پیش از این به همراه فتح الله زاده به عنوان مسئول روابط عمومی در استقلال حضور داشت. البته حضور همزمان او و محمدحسین زرندی از نکات جالب تقابل امروز بود.

ریکاردو ساپینتو با حضور در باشگاه استقلال با تیم مدیریتی جدید جلسه ای برگزار کرد.

چهره به چهره ساپینتو با تیم مدیریتی جدید استقلال (عکس)

اما علی فتح الله زاده در دیدار با ساپینتو به نکات جالبی اشاره کرد. وی به سرمربی استقلال گفت: از آشنایی با شما بسیار خوشحالم. من بازی های استقلال را از نزدیک دنبال می کردم و فکر می کنم استقلال فوتبالی زیبا، دوستانه و مقتدرانه بازی می کند و این به همت و تلاش شما اعضای کادرفنی و بازیکنان است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی فتح الله زاده در اولین جلسه ریکاردو ساپینتو با تیم مدیریتی جدیدش مقابل سرمربی پرتغالی استقلال حاضر شد تا خیلی زود نشان دهد که دست راست و چپ او در این باشگاه چه کسانی هستند.


سرویس خبر شماره: 1848732
25 اکتبر 1401 ساعت 17:40
33.4K |

8نقطه نظر

حمایت قاطع فتح الله زاده از سرمربی

در حالی که حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال هرگونه تغییر در لیست معاونت باشگاه استقلال را تکذیب کرده است، اما عکس های لو رفته از رویارویی فتح الله زاده و ساپینتو حقیقت دیگری را ثابت می کند.