چهره کلیدی که به طور ناگهانی لیورپول را ترک کرد اکنون برای منچستریونایتد – لیورپول اف سی کار می کند

اگرچه تصمیم موکسون برای جدایی نامشخص است، اما در بحبوحه تغییرات مداوم در رده‌های پزشکی و آمادگی جسمانی یورگن کلوپ صورت گرفت.

البته، وفاداری به باشگاه نقش چندانی در استخدام کارکنان در مشاغلی فراتر از برجسته‌ترین نقش‌ها مانند مدیر و دستیار مدیر بازی نمی‌کند.

از آن زمان، سارا لیندسی و بوین مک کارتن وظایف مشترکی داشتند تا اینکه جاناتان پاور به عنوان پزشک جدید باشگاه در این ماه آمد.

جالب تر، انگیزه موکسون برای ترک لیورپول درست قبل از شروع کمپین است، زیرا با تیم اصلی در طول پیش فصل، از جمله روزهای قبل، سفر کرده بود.

و در چند ماه پس از انتقال، موکسون در منچستریونایتد، پس از تصمیم استیو مک‌نالی، پزشک قدیمی باشگاه برای پیوستن به PGMOL، موقعیتی را در اختیار گرفت.

موکسون در ابتدای سال 2020 و پس از تصمیم اندی ماسی برای تصدی پستی در فیفا، به عنوان پزشک تیم اصلی باشگاه قرمزها انتخاب شد.

با ایجاد تغییرات در پشت صحنه، پیشنهاداتی مبنی بر ناآرامی وجود دارد که اکنون با تصمیم مالکان برای سرمایه‌گذاری و حتی فروش احتمالی باشگاه بزرگ‌تر شده است.

لیورپول پس از جدایی جیم موکسون در آگوست که اکنون با منچستریونایتد کار می کند، به مدت پنج ماه بدون پزشک دائمی باشگاه باقی ماند.

به نظر می رسد ساختار موجود با تاکید بیشتر بر کلوپ و کادر اصلی او در حال تغییر است، در زمانی که نیاز به بازسازی در زمین و ثبات خارج از آن است.

https://www.thisisanfield.com/2023/01/key-figure-who-abruptly-left-liverpool-is-now-working-for-man-united/ منبع:

اما پس از گذراندن یک دوره نامشخص و پر فراز و نشیب با بیماری همه گیر کووید-19، او در آستانه رقابت های فعلی باشگاه را ترک کرد و پنج روز قبل از افتتاحیه فولام اعلام کرد.

باشگاه دکتر جیم موکسون (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

موکسون از دسامبر در کنار مک نالی کار می کند اعلام کرد توسط باشگاه منچستر، و زمانی که مک نالی پست خود را در این ماه خالی کند، به عنوان پزشک موقت باشگاه عمل خواهد کرد.