چه چیزی در پرسپولیس برای یک تیم قهرمان کم است؟

اما حضور این تعداد بازیکن جدید که می تواند به 7 نفر در تیم اصلی برسد، نیاز به هماهنگی سریعتر را بیشتر می کند. از سوی دیگر مرتضی پور علیگنجی و وحید امیری پس از مصدومیت برمی گردند و علیرضا بیرانوند پس از دور ماندن از ترکیب این باشگاه درون دروازه خواهد بود. هنوز هیچکس نمی تواند به طور قطعی در مورد توانایی کاسیانو اظهار نظر کند و قدرت دفاعی پرسپولیس نیز زیر سوال خواهد رفت.
بنابراین اگرچه پرسپولیس 1401-02 امیدوارکننده است، اما هوادارانش حق دارند در مورد آینده آن تردید داشته باشند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* قرمز روشن روی خط دروازه، دفاع میانی و هافبک های کناری
پرسپولیس پیش فصل را در سه پست بدون نیاز به خرید بازیکن سپری می کند. خط دروازه، دفاع وسط و هافبک. Dعلیرضا بیرانوند و احمد گوهری در خط دروازه حضور خواهند داشت و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می توان منتظر فصلی آرام در قفس قرمزها بود.

دارایی های پرسپولیس در خط حمله در حال حاضر حامد پاکدل و مهدی عبدی است و جذب دو مهاجم نیاز جدی قرمزها خواهد بود.
هافبک دفاعی پست دیگری است که یحیی به دنبال جذب بازیکن برای آن است. در حال حاضر حنانوف هافبک دفاعی ذخیره پرسپولیس است اما احتمال دارد در روزهای آینده گزینه جدیدی روی میز بیاید.

سرمربی پرسپولیس که روز پنجشنبه مصاحبه ای انجام داد و گفت تمرینات خود را به تعویق انداخته تا ترکیبش تکمیل شود، چون از سه روز پیش تمرینات خود را آغاز کرده بود چون کمال، عالیشاه و ابراهیمی در ترکیب با سرمربی دروازه بان ها حضور نداشتند و حالا در تمرین اول با حضور تماشاگران خبری از جذب مهاجم نیست. مذاکرات با رضا اسدی برای پست هافبک دفاعی نیز به جایی نرسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نقل و انتقالات پرسپولیس به مراحل پایانی خود نزدیک می شود و حالا پس از شور و شوق اولیه، قرمزها نتوانسته اند ترکیب کامل را برای شروع پیش فصل به یحیی بسپارند.

محمد خدابندلو و مهدی حسینی دو گزینه دیگر مورد نظر یحیی برای پست هافبک دفاعی بودند و در خصوص خدابندلو نیز تصور می شد به زودی انتقال او نهایی شود تا اینکه گل گهر با این بازیکن قرارداد امضا کرد. مهدی حسینی به دلیل قرارداد با مس رفسنجان نتوانست به پرسپولیس برود.

پرسپولیس 6 بازیکن در دفاع میانی دارد دو نفر از آنها در فصل جدید به این تیم پیوستند: مرتضی پورعلیگنجی و جورجی ولسیانی. نکته جالب فرجی، نعمتی و حنانوف سه مدافع پرسپولیس این است که آنها امکان بازی در پست های دیگر را دارند. سیدجلال حسینی تنها بازیکن پرسپولیس است که در این پست باقی مانده است.
برای هافبک کناری، سعید صادقی بازیکن جدید پرسپولیس خواهد بود و مهدی ترابی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی یا وحید امیری را در اختیار خواهد داشت. اگرچه جای یک هافبک راست تعویضی در این تیم خالی است اما پرسپولیس همچنان نیاز جدی به این پست ندارد.

در سمت چپ وحید امیری به گزینه اول تبدیل شده و طبیعتا بعد از محرومیت تردیدهایی در مورد عملکرد او وجود خواهد داشت.

* ترس و تردید یحیی برای دفاع جانبی
پرسپولیس رامین رضاییان، علی شجاعی و سعید آقایی را در پست دفاع کناری از دست داد و در حالی که یحیی خرید یک مدافع چپ سرشناس را در اولویت قرار داد، مهدی احمدی به عنوان دفاع چپ به آن تیم پیوست. در سمت راست خط دفاعی شرایط برای پرسپولیس بهتر است و دانیال اسماعیلی فر را در اختیار دارند.
با این حال حتی در جناح راست نیز در صورت مصدومیت یا محرومیت اسماعیلی فر، پرسپولیس ممکن است با مشکل مواجه شود یا از بازیکن غیرمتخصص (سیامک نعمتی) استفاده کند.

پس از جدایی 10 بازیکن و 7 خرید جدید، فهرست پرسپولیس همچنان با تیم مورد علاقه یحیی گل محمدی فاصله دارد.

* پرسپولیس، کهکشانی از عیب های ترسناک
در مجموع، قرمزها فهرستی پر ستاره برای فصل جدید دارند. این ترکیبی است که احتمالاً در بازی اول استفاده خواهد شد:
علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مرتضی پور علیگنجی، گیورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، کمال سهم نیا، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و کاسیانو دیاز (4-2-3-1). حتی با رفتن سروش و حضور یک وینگر یا مهدی عبدی، پرسپولیس همچنان با ستاره های 4-4-2 خواهد بود.
احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت حنان اف، مهدی احمدی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، حامد پاکدل و بازیکنی از سروش رفیعی و مهدی عبدی نیز روی نیمکت این تیم حضور خواهند داشت.

* چهار بازیکنی که یحیی می خواست و پرسپولیس نخرید
پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی شروع هیجان انگیزی داشته است. در حالی که یحیی گل محمدی گفته بود لیستی به باشگاه نداده بود، اخباری مبنی بر قرارداد ستاره یکی پس از دیگری در فضای رسانه ای این تیم منتشر شد و در این بین چند بازیکن جنجالی و مورد انتقاد جذب شدند.
میلاد زکی پور گزینه یحیی برای پست دفاع چپ بود که پرسپولیس با ایجنت او مذاکراتی انجام داد و به توافق رسید اما در نهایت فشار افکار عمومی باعث شد یحیی از جذب بازیکن سابق استقلال منصرف شود.
قرار بود سجاد شهبازادا سومین خرید پرسپولیس از سپاهان باشد و با قطعی شدن قرارداد با دانیال و سروش، مذاکرات با این مهاجم ادامه پیدا کرد تا اینکه در میانه استقلال روی کار آمد و سجاد را به خدمت گرفت.


سرویس خبر شماره: 1831992
Jul 13, 1401 @ 3:53 PM
1.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کمبود انباشته مدافع و مهاجم؛

* یحیی 3 بازیکن دیگر می خواهد
لیست بزرگسالان پرسپولیس همچنان سه جای خالی دارد و سرخ پوشان این امکان را خواهند داشت که با 3 بازیکن دیگر لیگ برتری در رده های بزرگسالان، امید و جوانان به خدمت بگیرند.
پس از ناکامی در جذب شهیم شهبازاده جوان و با تجربه، پرسپولیس در حال نهایی کردن قرارداد با کاسیانو است اما یحیی به مسئولان باشگاه اطلاع داده که مهاجم خارجی دیگری می خواهد. احتمال دارد در بقیه نقل و انتقالاتش گزینه داخلی را قبول کند.