چه کسی بیرانوند را با این استقلال آشتی خواهد داد؟



پس از درگیری غیرمستقیم علیرضا بیرانوند و سیدحجت کریمی – دروازه بان فعلی تیم پرسپولیس و مدیرعامل سابق باشگاه استقلال – هر دو یکدیگر را به دادگاه کشاندند.

سوال حضور علیرضا بیرانوند در اتاق مذاکره با باشگاه استقلال از طریق مدیر برنامه های این باشگاه در آغاز بیست و سومین دوره لیگ برتر موضوع اصلی این اختلافات بود که باعث شد این دو نفر با هم روبرو شوند و شکایت کنند. .

در همین راستا و با احتساب جایگاهی که در بین پیشکسوتان و هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دارند، مطلع شدیم که جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال با ریش سفیدی در صدد رفع این مشکل هستند.

با توجه به محبوبیت علیرضا بیرانوند در بین هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان این باشگاه و همچنین حجت کریمی که دوستان و رفقای زیادی در بین پیشکسوتان باشگاه استقلال دارد، پیشنهاداتی از طرفین مطرح شد تا این دو نفر با هم آشتی کنند. با یکدیگر، با کنار گذاشتن اختلافات خود، به این آشفتگی پایان دادند.

فرا رسیدن عید سعید قربان و غدیرخم و آشتی این دو نفر در فاصله این دو عید نیز یکی از پیشنهاداتی بود که به این دو نفر ارائه شد، اما باید دید فینال چه خواهد شد. تصمیم علیرضا بیرانوند و مدیرعامل سابق باشگاه گرفته می شود.

در این رابطه:



سرویس داخلی اخبار فوتبال