چه کسی ضعف خود را به گردن دیگران می اندازد / فدراسیون بزرگترین اشتباه را مرتکب شد

وی افزود: من در آن زمان در مورد تیم ملی صحبت نکردم و اجازه دادم بعد از کار تیم ملی در جام جهانی حرف هایم به میان بیاید. فکر می کنم کارلوس کی روش نمی دانست با بازیکنان جدید چگونه برخورد کند و تمام آنچه او در مورد فوتبال 4 سال پیش می دانست، کشور ما بود.

حلالی افزود: تیم ملی بسیار تدافعی بازی کرد و در بازی با انگلیس مشخص بود که فقط برای دفاع به زمین رفتیم به همین دلیل بازی را با بدترین نتیجه ممکن باختیم. در بازی دوم مقابل ولز چون تیم ملی به برد نیاز داشت، بازی هجومی انجام داد و ثابت شد که ملی پوشان توانایی ارائه بازی هجومی را دارند و می توانند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. اما متأسفانه در بازی سوم برای تساوی به زمین رفتیم و کل بازی را باختیم و وقتی گل خوردیم قصد نداشتیم به بازی برگردیم.

وی در ادامه بیان کرد: باید بپذیریم که ساختار فوتبال ما مشکل دارد، فوتبال ما از اساس شکسته است و فقط از این و آن گلایه داریم. تا زمانی که به فوتبال پایه توجه نکنیم در فوتبال ایران پیشرفتی حاصل نمی شود. متأسفانه در سال های اخیر فقط تماشاگر بوده ایم و شاهد پیشرفت سایر کشورهای رقیب بوده ایم.

حلالی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا ملی پوشان به داور اعتراض کردند، توضیح داد: هر تیمی با یک مربی زندگی می کند و بازیکنان هم رفتار سرمربی خود را تقلید می کنند، به همین دلیل بازیکنان تیم ملی ایران همیشه در کنار مربی هستند. شانس.” با داور آنها بحث می کنند کی روش همیشه دوست دارد ضعف خود را به گردن این و آن بیندازد و چیزی جز خودش را قبول ندارد. به همین دلیل ملی پوشان هم با تقلید از کی روش به داور حمله کردند. البته آن صحنه ها اصلا زیبا نبودند، چون نیازی به آن حرکات و رفتارها با داور ویدیویی نیست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرورزشی درباره باخت تیم ملی کشورمان مقابل آمریکا در جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: تیم ملی کشورمان در مجموع در این دوره از جام جهانی کیفیت خاصی نداشت و تصمیمات اتخاذ شده مسئولان تیم ملی اشتباه کردند.

هافبک سابق سرخپوشان اضافه کرد: سبک مربیگری کارلوس کی روش را اصلا دوست ندارم. دوست دارم وقتی بازی تیمم تمام شد، همه بتوانند از بازی لذت ببرند. کی روش هم سبک دفاعی را دوست داشت و این سبک دفاعی را در تیم ملی به کار گرفت. چطور در 3 دوره جام جهانی شرکت کردیم اما نتوانستیم از گروه خود خارج شویم.