چه گل زیبایی زدم به خاطر وینیسیوس باید برنده می شدیم

رودریگ ادامه دادکارلو آنچلوتی در تمرینات از من خواست تا قلب دفاع حریف را لمس کنم و خوشبختانه شوامنی یک پاس عالی برای من ارسال کرد. ابتدا فکر می کردم فیلیپه (مدافع اتلتیکو) به من خواهد پیوست اما این اتفاق نیفتاد و تصمیم گرفتم. بدون صبر به توپ ضربه زد واقعا گل زیبایی بود پدرم قبل از بازی عکسی برای من فرستاد و نوشت که در استادیوم است حضور او به من قدرت داد و روحیه ام را بالا برد حالا امیدوارم روند گلزنی ام ادامه داشته باشد “

رودریگو ستاره رئال در دربی مادرید بود و اولین گل تیمش را به ثمر رساند. او گفت به خاطر وینیسیوس باید برنده می شدند و به هدفشان رسیدند.

چه گل زیبایی زدم  به خاطر وینیسیوس باید برنده می شدیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته در آخرین دیدار از هفته ششم لالیگا دو تیم رئال و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند که در نهایت این رئال مادرید توانست با نتیجه 1-2 بر حریف سنتی خود غلبه کند. دانش آموزان کارلو آنچلوتی این در حالی است که تیم تحت هدایت دیگو سیمئونه بدون ستاره خود کریم بنزما شکست خورده است. رودریگو در دقیقه 18 و والورده در دقیقه 36، رئال مادرید آقای گل آن بازی بودند و تک گل اتلتیکو توسط ماریو هرموسو در دقیقه 83 به ثمر رسید.

رودریگو که برای سومین بازی متوالی لالیگا گلزنی کرد و نشان داد می تواند جای خالی کریم بنزما را پر کند، به مارکا گفت. از همه چیز راضی هستم و هم از گلی که زدم و هم از پیروزی در دربی راضی هستم. بازی در متروپولیتانو همیشه سخت است و مهمتر از همه این دربی به دلیل رسوایی های چند روز اخیر در مورد وینیسیوس حساس تر بوده است. ما باید به خاطر وینی پیروز می شدیم.


سرویس خبر شماره: 1844427
28 سپتامبر 1401 در 03:14 ب.ظ
2.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رودریگو:

رودریگو در مورد رهبری رئال گفت:“ما هر 6 بازی را بردیم و به هدفمان رسیدیم. می‌خواستیم ششمین پیروزی متوالی را قبل از استراحت در بازی‌های ملی کسب کنیم و مقام اول را دوباره به دست بیاوریم. اکنون روی مسابقات تیم ملی برزیل تمرکز می‌کنم و امیدوارم با این تیم برگردم.” انرژی بیشتر.”



مجله اخبار فوتبال خارجی