چک و چانه ستاره پرسپولیس در مدت قرارداد / تنها منفی قرمزها در قرارداد هافبک!

یکی از موضوعات مورد بحث مهدی ترابی و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدت این قرارداد بود.

به نظر می رسد اصرار رضا درویش برای تمدید قرارداد برخلاف مدیران سابق پرسپولیس اصولی و درست بوده است. یکی از مشکلات اصلی مدیران و حتی کادرفنی باشگاه پرسپولیس در سال های اخیر امضای قراردادهای یک ساله با بازیکنان تاثیرگذار این تیم و جدایی آنها پس از پایان قرارداد بوده است.

حالا رضا درویش با سروصدا توانسته ستاره تیمش را راضی به امضای قراردادی 2 ساله کند. شاید تنها نقطه ضعف قرارداد جدید مهدی ترابی با باشگاه پرسپولیس، درج بند فسخ در صورت پیشنهاد خوب خارجی بود. بر کسی پوشیده نیست که افزودن بند فسخ قرارداد بازیکنان پرسپولیس و استقلال در سال های اخیر به یک رویه بد و بدعت در باشگاه های ما تبدیل شده است. رضا درویش را نمی توان خیلی مقصر دانست که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی، تصمیم گرفته تا به جدایی مهدی ترابی پایان دهد.

واضح است که تمدید قرارداد ستاره ای مثل مهدی ترابی که با درخشش در لیگ برتر و پرسپولیس، پیشنهادهای خوبی در داخل و خارج از کشور دارد، کار ساده ای نیست. اینکه رضا درویش توانست تا قبل از پایان فصل مهمترین بازیکن تیمش را حفظ کند جای تقدیر دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در همین راستا مطلع شدیم که رضا درویش و باشگاه پرسپولیس اصرار به تمدید قرارداد به مدت 2 سال داشتند اما مهدی ترابی خواستار تمدید این قرارداد برای یک سال دیگر بود و طرفین برای مدت کوتاهی روی این موضوع بحث کردند. سرانجام ستاره ملی پوش پرسپولیس به هم ریخت و با امضای این قرارداد به مدت 2 سال موافقت کرد.