چگونه انزو مارسکا می تواند در این فصل در چلسی ترکیب شود – Talk Chelsea

مدتی است، بیایید نگاهی به ترکیب های فصل آینده بیندازیم!

بدیهی است که ما هنوز در تابستان به بازیکنان بیشتری به تیم خود نیاز داریم و آنها را خواهیم ساخت. اما بیایید نگاهی بیندازیم که در حال حاضر باید با چه چیزهایی کار کنیم و چگونه ممکن است این تنظیمات در فصل آینده به نظر برسد.

ورزشکاران دیروز گزارش شد که انتظار می رود چلسی با یک پیوت ترکیب 4-3-3 را اتخاذ کند که به دو 8 پیشرفته اجازه می دهد بین خطوط بازی کنند و به یک سوم نهایی حمله کنند.

بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، امروز من به آرایش 4-3-3 نگاه می کنم….

اگر همه مناسب باشند و با گزینه های فعلی که داریم، این پیش فرض من خواهد بود:

با این حال، گزینه های دیگر و رقابت برتر نیز وجود دارد.

همچنین فکر می‌کنم هنوز باید یک وینگر راست جدید بخریم که بیشتر یک گزینه 1v1 باشد.

اما در حال حاضر رحیم استرلینگ را به عنوان گزینه دیگری انتخاب کرده ام. من فکر می کنم نونی مادوکه خوب است، اما او هنوز به اندازه کافی ثابت نکرده است که من را متقاعد کند. استرلینگ در سمت راست به پالمر این امکان را می دهد که به طور گسترده ای حرکت کند و به هم متصل شود، همانطور که او مانند مادوکه نمی خواهد وارد شود.

من متوجه شدم که فراموش کردم GK را در اینجا انتخاب کنم! کاذب شماره یک است پس!

سپس، البته، یک مدافع کناری معکوس وجود دارد که انزو مارسکا از آن استفاده می‌کند، و برای من، در 4-3-3 به این شکل به نظر می‌رسد، بدیهی است که در داخل و خارج از مالکیت توپ را تغییر می‌دهم:

جالب است که ببینیم مارسکا چگونه خط دفاعی را تنظیم می‌کند و آیا او سه مدافع میانی را انتخاب می‌کند و لوی کول ویل را در آن نقش ترکیبی دفاعی و میانی دفاع می‌کند یا خیر. البته ما همچنان به دنبال اهدافی از این توصیف نیز هستیم.

ریس جیمز به عنوان یک مدافع کناری وارونه برای من یک بازیکن کاملاً بدون فکر است. من سال‌ها می‌گفتم که او یک هافبک دفاعی فوق‌العاده خواهد بود، اما استفاده از او به این شکل بهترین کار در هر دو جهان است، زیرا او همچنان می‌تواند از جناح راست و حمله کند. من فکر می کنم که او بهترین عملکرد ما در اینجا خواهد بود، البته اگر بتواند تناسب اندام را حفظ کند، و همه ما می دانیم که این یک IF بزرگ است. کوکورلا می‌تواند نقش پشتی عقب معکوس را نیز با استانداردی مناسب انجام دهد، همانطور که در فصل گذشته دیدیم.

بازیکنان زیادی وجود دارند که مشتاق شروع هستند و خیلی شروع نخواهند کرد، بنابراین خوشبختانه ما یک رقابت اضافی برای بازی در این فصل داریم. مالو گوستو من مطمئن هستم که با آسیب دیدگی جیمز شانس های زیادی خواهد داشت، و من برای دیدن اینکه آیا او هم می تواند وارونه شود، کنجکاو خواهم شد.

در بالا، ما کاملاً به یک مهاجم ثابت نیاز داریم تا وارد زمین شود و با جکسون رقابت کند. من همچنان نگران تعادل هستم و اینکه بهترین Xl شروع ما (به نظر من) دارای یک وینگر بیرون و بیرون نیست. مطمئناً پالمر و انکونکو هر دو باید شروع کنند، اما اگر این کار را انجام دهند، ما فاقد وینگرهای 1v1 هستیم که برای من می‌تواند یک مشکل باشد.

ما هنوز باید یک وینگر دیگر، یک مهاجم، یک مدافع چپ بخریم و حتی فکر می کنم به یک دروازه بان جدید هم نیاز داریم.

با این حال، ما در حال حاضر پایه های بسیار خوبی داریم، و اگر در تابستان امسال به درستی کار کنیم، می توانیم فصل بعد را شروع کنیم.

من هیجان زده و کنجکاو هستم، در عین حال بسیار محتاط هستم که ببینم مارسکا چگونه ما را در فصل آینده آماده خواهد کرد و سبک بازی او/چگونه از بازیکنان استفاده خواهد کرد. ترکیب های من البته همه حدس و گمان هستند و می دانیم که او ممکن است از دابل پیوت و 10 نیز استفاده کند. من نگران استفاده از انزو فرناندز و کایسیدو به عنوان 8 گزینه خود هستم زیرا در مورد خلاقیت آن مطمئن نیستم در حالی که فاقد آن هستم. یک 10 برای انجام آن نقش. من فکر می کنم ما به یک 8 خلاق مانند پالمر، دیوزبری هال، کارنی چوکوومکا یا حتی انکونکو نیاز داریم.

کانر گالاگر و بن چیلول در اینجا ذکر نشده اند، زیرا برای من، با فروش هر دوی این پنجره مشکلی ندارم.

بنابراین تعداد زیادی علامت سوال وجود دارد و همچنین بازیکنان زیادی برای خوشحالی و راضی نگه داشتن آنها وجود دارد و انتظار می رود تعداد بیشتری از آنها وارد شوند. همانطور که من همیشه می گویم، مارسکا بیشتر از من است، اما این یک مشکل “خوب” است!

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-how-enzo-maresca-could-lineup-at-chelsea-this-season/ منبع: