چگونه در دست بگیریم یا شلیک کنیم؟ فقط نظر هیئت مدیره قانونی است

کمیته فنی فدراسیون فوتبال با آمدن مهدی تاج برچیده شد و حالا ادامه حضور کارلوس کی روش در تیم ملی به نظر 9 نفر از اعضای هیات مدیره بستگی دارد. فدراسیون فوتبال پس از امضای قرارداد با کارلوس کی روش اعلام کرد که این قرارداد تا پایان جام جهانی ادامه خواهد داشت و در صورت رضایت مردم از عملکرد تیم ملی، این قرارداد تا پایان جام جهانی تمدید خواهد شد. ملل جام. حالا ادامه حضور کی روش در تیم ملی منوط به جلسه اعضای هیئت مدیره و امضای حافظ کی روش با اکثریت آرا است. در دوره قبل که مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده داشت، اعضای هیات مدیره اختیارات تصمیم گیری در مورد تیم ملی را به او سپردند که منجر به عقد قرارداد با مارک ویلموتس و جدی شدن این موضوع شد. پرونده ای علیه فدراسیون فوتبال مطرح شد اما این بار این اتفاق نیفتاد. حالا از نظر حقوقی باید جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شود و نتیجه این جلسه ادامه یا عدم ادامه کارلوس کی روش را مشخص می کند و به نظر می رسد بازگشت کارلوس کی روش به همین دلیل بود. این مربی کروات می خواهد تکلیف آینده خود را بداند و سپس برای استراحت به پرتغال برگردد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

صحبت های حمید سجادی به این معناست که وزارت ورزش و جوانان و دولت در راس آن طرفدار حفظ حضور کارلوس کی روش در تیم ملی هستند و طبیعی است که نظر وزارت ورزش و جوانان بر تصمیم فدراسیون فوتبال تاثیر دارد. چون وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون فوتبال حمایت مالی می کند. با کمک هایی که از دولت دریافت می کند. به خصوص در این برهه زمانی که فیفا به دلیل تحریم خزانه داری آمریکا جلوی درآمد فدراسیون فوتبال را گرفته است.

البته وزارت ورزش و جوانان برای جلوگیری از شبهه دخالت در امور فدراسیون فوتبال هرگز نظرات خود را به فدراسیون فوتبال تحمیل نخواهد کرد و این دخالت باعث نمی شود که فیفا فدراسیون فوتبال و تیم ملی را تحریم کند. همانطور که پولادگر معاون ورزشی در مصاحبه ای درباره آینده کارلوس کی روش در تیم ملی گفت: این تصمیمی است که کمیته فنی و فدراسیون فوتبال باید بگیرند و فکر می کنم کی روش در جام جهانی امتیاز خوبی کسب کرد. و باید بگوییم که قرار دادن تیم با آن شرایط روحی بعد از بازی اول مقابل انگلیس کار هوشمندانه ای بود که او انجام داد ماندنش بستگی به نظر فدراسیون و کمیته فنی برای تصمیم گیری دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که برخی رسانه های خارجی و عمدتاً عرب از عدم تمایل فدراسیون فوتبال ایران برای ادامه همکاری با کارلوس کی روش خبر داده اند، وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود کارلوس کی روش به تهران از وی حمایت کرد. باید از این به بعد برای جام ملت های آسیا برنامه ریزی کرد.


سرویس خبر شماره: 1856677
10 دسامبر 1401 ساعت 12:10
1.1 هزار |

0نقطه نظر

از جام جهانی 2022 تا جام ملت های 2023

وزیر ورزش و جوانان در فرودگاه امام در جمع خبرنگاران درباره آینده کارلوس کی روش در تیم ملی گفت: انشاالله در حال برنامه ریزی هستیم و به امید خدا شروع خوبی برای جام ملت ها خواهیم داشت. این دیدار تمام شد و حالا باید به فکر حمایت از کادر فنی و آقای کی روش و بازیکنان و روحیه آنها باشیم. »

کارلوس کی روش به همراه تیم ملی به تهران بازگشت. باخت به آمریکا به معنای پایان کار تیم ملی در دوحه بود.

چگونه در دست بگیریم یا شلیک کنیم؟  فقط نظر هیئت مدیره قانونی است

اما از نظر قانونی، چه کسی در مورد آینده کارلوس کی روش تصمیم می گیرد؟