چگونه سوفیان امرابات بازیکن بازی بزرگ “بیهوده” در لیورپول جا می شود – لیورپول اف سی

بازی با او به عنوان یک شماره 8 یا شماره 10، همانطور که من دیدم برخی نشان می دهند، هدر دادن قدرت او خواهد بود. گزینه های بهتری برای این نقش ها وجود دارد.

• پرسش و پاسخ ما را با کارشناس فوتبال آرژانتینی بررسی کنید دن ادواردز، که توضیح می دهد که چرا هدف گزارش شده لیورپول انزو فرناندز باید در همان سطح جود بلینگهام دیده شود.



https://www.thisisanfield.com/2022/12/how-no-nonsense-big-game-player-sofyan-amrabat-would-fit-in-at-liverpool/ منبع:

چقدر به او امتیاز می دهید؟ برای بازی در یکی از باشگاه های برتر اروپا به اندازه کافی خوب هستید؟

حتی در این فصل او با وجود جدایی توریرا، پنج بازی از 15 بازی خود در لیگ را روی نیمکت آغاز کرده است.

سوفیان سفر عجیبی با فیورنتینا داشته است. او از هلاس ورونا وارد شد، جایی که تحت هدایت ایوان ژوریچ با آرایش 3-4-2-1، به عنوان یکی از دو هافبک نگهدارنده تحت تاثیر قرار گرفت.

باید اعتراف کنم، من اولین بار شایعات را باور نکردم، فقط به این دلیل که نمی توانستم تصور کنم که لیورپول آمرابات را در تیمش متصور است.

سپس چند مشکل با مصدومیت و محرومیت از کارت به وجود آمد که در نهایت باعث شد او جایگاه ثابت خود را تحت نظر جوزپه یاچینی و وینچنزو ایتالیانو از دست بدهد، جایی که آنها به 4-3-3 تغییر مکان دادند و لوکاس توریرا را در نقش شماره 6 ترجیح دادند.

گزینه ارزان تر، بله، اما همچنین یک نمایه متفاوت.

من همچنین کنجکاو هستم که ببینم او در لیگ برتر چگونه خواهد بود، جایی که شدت بازی با ایتالیا متفاوت است.

اگرچه او آن بخش از بازی خود را بهبود بخشیده است، اما به نظر من او در بازی با توپ کمی کند است، اغلب با انجام چهار یا پنج لمس برای چرخاندن و تغییر بازی.

نظر شما از لینک های لیورپول چیست؟ فکر می کنید او در کجای تیم کلوپ قرار می گیرد؟

با توجه به اینکه لیورپول در سال 2023 به تقویت هافبک خود نیاز دارد، امرابات که فوتبال باشگاهی خود را در ایتالیا با فیورنتینا بازی می کند، گفته می شود که مورد توجه قرمزها قرار گرفته است.

• باز هم از بنیامین حججی به خاطر بینشش در مورد امرابات تشکر می کنم. بنیامین را در توییتر دنبال کنید @BenjaHajji.

به نظر من امرابات را نباید با هیچکدام از این دو مقایسه کرد.

سوفیان امرابات یکی از انبوه هافبک هایی است که همچنان با پیوستن به لیورپول در ارتباط هستند، اما اگر قرمزها علاقه مند باشند، او چگونه در تیم یورگن کلوپ قرار می گیرد؟

دوحه، قطر - شنبه، 10 دسامبر 2022: سفیان امرابات مراکش در جریان بازی یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال قطر 2022 بین مراکش و پرتغال در ورزشگاه الثومه.  مراکش 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

سوفیان امرابات مراکش جام جهانی 2022 اسپانیا

اما آنچه که امرابات را در این فصل در سطح باشگاهی متمایز کرده است، عملکرد او در برابر باشگاه‌های برتر سری آ است، جایی که او در بازی‌های این فصل مقابل یووه، ناپولی، اینتر و آث میلان فوق‌العاده بود.

برای بینش بیشتر در مورد امرابات، This Is Anfield با بنجامین حججی صحبت کرد (@BenjaHajji) از Transfermarkt (@Transfermarkt) و پای مغرب (@MaghribFoot).

از امرابات و ظهور او در فیورنتینا در سال‌های اخیر بگویید…

بنابراین، چرا امرابات ممکن است بازیکنی باشد که توجه لیورپول را به خود جلب کرده است و اگر قرار بود به آن ملحق شود، با توجه به پیوندهای مداوم با بازیکنانی مانند جود بلینگهام و انزو فرناندز، در کجا قرار می گرفت؟

دوحه، قطر - شنبه، 10 دسامبر 2022: ولید رگراگی (L) سرمربی مراکش پس از بازی یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال قطر 2022 بین مراکش و پرتغال در ورزشگاه الثوماما، عنوان سفیان امرابات را در آغوش می‌گیرد.  مراکش 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

او به عنوان یک شماره 6 تنها می تواند به طور موثر از فضای مناسب بین دفاع و هافبک محافظت کند.

توجهی که او در دوران حضور در فیورنتینا به خود جلب کرده است، بیشتر به دلیل نمایش در بازی های انتخابی است تا سطح عملکرد او در طول زمان.

سپس، او مجبور شد با 3-5-2 چزاره پراندلی به عنوان یکی از سه هافبک تطبیق پیدا کند، که باعث شد او کمتر توپ را ببیند، در حالی که برای تیمی بازی می کرد که در آن زمان مشکل داشت.

او بیشتر یک لنگر خط میانی بیرون و بیرون است، در حالی که بلینگهام و فرناندز هر دو پویاتر، از نظر تکنیکی با استعدادتر و دارای ویژگی های هجومی بیشتری هستند.

فکر می کنید فیورنتینا چه نوع هزینه ای برای او می خواهد؟

زمانی که او فصل گذشته به اسپرز لینک شد، مبلغی که گزارش شده بود حدود 25 میلیون یورو بود. من تصور می کنم که اکنون دو برابر شده است، بنابراین حدود 50 میلیون یورو واقع بینانه به نظر می رسد.


من معتقدم که او مهارت لازم برای رسیدن به سطح بالاتر را دارد، اما مطمئن نیستم که آیا یکی از پنج یا 10 باشگاه برتر اروپا برای او مناسب است یا نه، بیشتر به دلیل ورزش نکردن او، که فکر می کنم لازم است. برای تیمی بازی کنید که به نظر می رسد در بیشتر بازی ها تسلط داشته باشد.

او یک حضور ارزشمند برای تیمی است که عاجزانه از کسی می خواهد تا خط هافبک را تثبیت کند.

ملی پوش مراکشی هافبک برجسته بسیاری از مردم در جام جهانی بود و نقش مهمی در سفر تاریخی کشورش به نیمه نهایی در قطر داشت.

گزارش‌های دیگر از فرانسه و مراکش حتی حاکی از آن است که کلوپ قبل از جام جهانی با اردوی این بازیکن دیدار کرده است و گفته می‌شود مذاکرات بیشتری در راه است.

در هر صورت، سن او ممکن است یک مزیت برای لیورپول باشد و تجربه او را با استعدادهای جوان تر ترکیب کند.

او در 26 سالگی هنوز باید 5 یا 6 سال در بالاترین سطح خود داشته باشد. برادر او، نوردین، بهترین فوتبال خود را برای مراکش در سن 30، 31 سالگی انجام داد، بنابراین هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد سفیان به زودی در راه است.

2K0GH6G رناتو دال آرا استادیوم، بولونیا، ایتالیا، 11 سپتامبر 2022، پرتره امرابات در جریان بولونیا اف سی و ACF فیورنتینا - مسابقه فوتبال ایتالیا سری A

2JTWNDD 31 آگوست 2022، اودینه، ایتالیا: اودینه، ایتالیا، فریولی - استادیوم داچیا آرنا، 31 اوت 2022، پرتره سوفیان امرابات فیورنتینا در طول بازی اودینزه کالچو و ACF فیورنتینا - سری آ فوتبال ایتالیا.  (تصویر اعتباری: © Ettore Griffoni/LPS از طریق ZUMA Press Wire)

اوایل این ماه، آسمان آلمانفلوریان پلتنبرگ مدعی شد که مذاکراتی با این بازیکن 26 ساله انجام شده است که حداکثر تا تابستان آینده “گام بعدی” در حرفه خود را بردارد.

دوحه، قطر - شنبه، 10 دسامبر 2022: ژائو فلیکس (C) پرتغالی در جریان بازی یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال 2022 قطر بین مراکش و پرتغال در آل ثومه توسط سفیان امرابات (L) و یحیی عطیات الله از مراکش به چالش کشیده شد. استادیوم  مراکش 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

او زمانی پیشرفت می کند که تیمش تحت فشار باشد. او بازی را خوب می خواند، استقامت و قدرت لازم برای پوشاندن زمین های زیادی را دارد و حریفان را از توپ دور می کند و به ندرت در یک چالش 50-50 شکست می خورد.

شخصاً نمی‌توانم تصور کنم لیورپول امرابات را به‌عنوان یک استارت پیش‌بینی شده به خدمت بگیرد، اما شاید به‌عنوان یک جایگزین، به‌خصوص در مسابقاتی که انتظار یک نبرد واقعی در خط میانی را دارند و حریفان یا در ضدحملات بسیار خطرناک هستند یا هدفشان تسلط بر مالکیت توپ است. توانایی های برنده توپ می تواند بدرخشد.

اگر آنها آمربات را امضا کنند، نباید انتظاری جز یک هافبک دفاعی بی‌معنا داشته باشند که کارش را انجام دهد، اما او مطمئناً یک بازیکن بی‌سابقه نیست.

من فرض می کنم که آنها او را در نقش فابینیو به عنوان یک شماره 6 در 4-3-3 می بینند که انصافاً بیشتر از بازی در دابل پیوت برای او مناسب است.

او خوب شروع کرد، به ویژه در مقابل باشگاه های برتر، جایی که توانایی های او در برنده شدن توپ واقعاً آشکار شد. در برد 3-0 خارج از خانه مقابل یوونتوس، او فوق العاده بود.

من به عنوان یک مراکشی به او امتیاز بسیار بالایی می دهم. او از زمانی که وحید هلیل هوزیچ در سال 2019 هدایت این تیم را برعهده گرفت، ثابت‌ترین بازیکن شیرهای اطلس بوده است.

لیورپول برای جود بلینگهام و انزو فرناندز با پول های کلان مرتبط است، آیا فکر می کنید انتقال برای گزینه ارزان تری مانند امرابات تجارت زیرکانه ای باشد؟