“چیزی در آن…” – خبرنگاری از پیوندهای لیورپول با دیناموی 23 ساله صحبت می کند

یک روزنامه نگار قابل اعتماد متمرکز بر لیورپول از پیوندهای اخیر نقل و انتقالاتی که شامل قرمزها و یک بازیکن فعلی لیگ برتر است، حمایت کرده است.

هفته گذشته، عبدالحمد، گزارشگر الجزایری مدعی شد که تیم آرن اسلات در موقعیت قطبی برای جدا کردن رایان آیت نوری از وولوز قرار دارد، اگرچه برخی از هواداران LFC ممکن است در مورد اعتبار منبع تردید داشته باشند.

با این حال، دیوید لینچ قابل اعتماد اکنون این شایعات را تأیید کرده است و به رابطه قوی بین باشگاه مرسی ساید و نمایندگان این بازیکن 23 ساله اشاره می کند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

این روزنامه نگار در گفتگو با آنفیلد ایندکس در مورد ارتباط با مدافع چپ مولینوکس گفت: “من فکر می کنم قطعا پاها در این یکی وجود دارد. او اخیراً به طور مکرر لینک شده است و لیورپول رابطه خوبی با آژانس او ​​دارد، بنابراین فکر می کنم قطعاً چیزی در آن وجود دارد.

با این حال، او این اخطار را اضافه کرد که انتقال آیت نوری احتمالاً منوط به خروج کوستاس تسیمیکاس از قرمزها خواهد بود و اظهار داشت: شما نمی توانید فقط به اضافه کردن مدافعان چپ ادامه دهید و امیدوار باشید که این کار به نتیجه برسد، لیورپول هرگز اینطور عمل نمی کند.

بیشتر بخوانید: “مساله اصلی این است…” – فابریزیو رومانو به‌روزرسانی Kvaratskhelia را پس از استعلام لیورپول به اشتراک می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: گزارشگر اتلتیک موضع لیورپول در مورد لوئیس دیاز را پس از رد پیشنهاد گوردون تشریح می کند.

آیت نوری فصل گذشته برای ولوز تاثیرگذار بود و با سه گل و دو پاس گل از مدافع چپ به میدان رفت، زیرا تیم گری اونیل به خوبی از ترس سقوط که بسیاری از کارشناسان در ابتدای فصل پیش بینی کرده بودند دور شد.

تماشای این بازیکن الجزایری هنگام صعود به جلو بسیار لذت بخش است و در سال گذشته در بین 2 درصد از همتایان پوزیتونال در پنج لیگ اصلی اروپا به دلیل موفقیت در هر بازی با 2.4 (FBref) و میانگین تکل او (2.74 در هر مسابقه) قرار گرفته است. ) همچنین یکی از بهترین ها در سراسر قاره است.

همانطور که لینچ به درستی اشاره می کند، بعید به نظر می رسد که لیورپول به شدت برای جذب این بازیکن 23 ساله تلاش کند، مگر اینکه مطمئن به نظر برسد که بازیکن دیگری در آن پست – در این مورد Tsimikas – در شرف جدایی است.

به موازات گفتمان اخیر در مورد اینکه آنتونی گوردون احتمالاً جایگزین لوئیس دیاز 27 ساله در جناح چپ در حمله ما در درازمدت می شود، آیت نوری 4 سال از بازیکن ملی پوش یونانی کوچکتر است که به طور مداوم مجبور به بازی می شود. پشتیبان اندی رابرتسون در تمام مدت حضورش در آنفیلد.

ما در طول دو ماه آینده به طور کامل رویکردی را برای مدافع گرگ‌ها کاهش نمی‌دهیم، اگرچه احتمالاً قبل از انجام یک حرکت جدی، نیاز به سقوط دومینوهای دیگری وجود دارد.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/07/02/david-lynch-liverpool-ait-nouri-transfer-links/ منبع: