ژاوی: آرائوخو ال کلاسیکو را از دست داد

احتمال جدایی سرخیو بوسکتس بارسلونا؟ او اخیراً اعلام کرد که درباره آینده خود تصمیمی نگرفته است. در پایان فصل، بوستکس در مورد آینده خود نتیجه گیری خواهد کرد، اما او بازیکن مهمی برای من است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مصدومیت های زیاد بازیکنان بارسلونا در مسابقات ملی؟ من از این اتفاق ناامید هستم، اما باید مثبت باشیم. همه بازیکنان مصدوم برای ما مهم هستند، اما باز هم این اتفاق افتاد. ما باید همچنان مراقب باشیم و به تمام جزئیات توجه کنیم. مهمترین بازیکن مصدوم؟ رونالدو آرائوخو چون غیبت او در این تیم طولانی خواهد بود. شرم آور است که آرائوخو مصدوم شد، اما مصدومیت بخشی از فوتبال است و شما باید این را بپذیرید. ما قبل از ال کلاسیکو زمان زیادی برای بازیابی بازیکنان داریم، اما آرائوخو برای رویارویی با رئال مادرید آماده نخواهد بود و در این بازی غایب است.


سرویس خبر شماره: 1845870
08 مهر 1401 در 07:16 ب.ظ
2.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فکر می کنم سرمربی تیم ملی اسپانیا همیشه مورد انتقاد قرار می گیرد. رسانه ها و حتی نشریات بارسلونا گاهی نسبت به او بی انصافی می کنند، اما این وظیفه روزنامه نگاری است و ما به عنوان سرمربی باید این شرایط را بپذیریم. دعوت نشدن آنسو فاتی به تیم ملی اسپانیا به او انگیزه می دهد تا بیشتر تلاش کند. آنسو در دو هفته گذشته عالی بوده و در تمرینات بارسلونا عملکرد بسیار خوبی داشته است.

خاویر گفت: “بازی این هفته ما مقابل مایورکا پیچیده خواهد بود. آنها در این فصل عملکرد بسیار خوبی در دفاع از خود نشان داده اند و در حمله مستقیم فوتبال بازی می کنند، بنابراین گرفتن سه امتیاز در این بازی آسان نخواهد بود. اما ما در بازی هستیم. فردا باید برنده شویم و شخصیت تیمی خود را ثابت کنیم.باید در زمین نقاط قوت خود را نشان دهیم و برنده شویم.هر مسابقه سختی خاص خود را دارد اما با توجه به شرایط بازیکنان و سیستم چرخش تیم، ما انتخاب می کنیم. ترکیب اصلی را ما انتخاب می کنیم و برای من حضور هر بازیکن مهم است.

پیش بینی عملکرد بارسلونا تا نوامبر؟ 12 بازی تا شروع جام جهانی داریم و همه بازی های بارسلونا بسیار مهم خواهند بود. فیفا قصد دارد هر دو سال یک بار جام جهانی را برگزار کند و حالا این مسابقات در زمستان در قطر برگزار می شود. به نظرم بهتر است زمان دقیقی به این مسابقات داده شود و سپس دوره دیگری برای بازی های ملی در نظر گرفته شود.

ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا اعلام کرد که رونالد آرائوخو به بازی مقابل رئال مادرید سفر نخواهد کرد.

ژاوی: آرائوخو ال کلاسیکو را از دست داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرحله برگزاری مسابقات کشوری برای بارسلونا سخت گذشت و چند بازیکن این تیم مصدوم شدند. اما طولانی ترین مصدومیت برای رونالد آرائوخو رخ داد و این مدافع اروگوئه ای چند هفته دیگر بازی مقابل رئال مادرید را از دست خواهد داد. در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی این هفته مقابل مایورکا، ژاوی از این اتفاقات پشیمان شد و البته گفت چاره ای جز پذیرش وجود ندارد.

همه رابطه فوق العاده من و لوئیس انریکه را می دانند. ما هنوز در تماس و گفتگو هستیم. من همیشه با انریکه در مورد بازیکنان تیم صحبت می کنم و جزئیات وضعیت بازیکنان اسپانیا و میزان خستگی یا آمادگی آنها را توضیح می دهم.