ژاوی: اوباما برای ما موهبتی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اوبامیانگ با فسخ قراردادش با آرسنال در نقل و انتقالات زمستانی موافقت کرده تا به عنوان بازیکن آزاد به جمع بازیکنان بارسلونا بپیوندد.
ستاره گابنی از زمان پیوستن به بارسا شروع خیره کننده ای در حرفه خود داشته است و در هفته های اخیر یکی از عناصر اصلی حمله بوده است. رکورد گلزنی بارسلونا در دیدارهایی که در این مدت انجام داده افزایش چشمگیری داشته و این بازیکن نیز نقش مهمی در این زمینه داشته است.
ژاوی به خبرنگاران درباره عملکرد اوباما گفت: “اوباما هدیه فوق العاده ای است که از بهشت ​​به ما رسید زیرا او بسیار مثبت بود.” او در رختکن خیلی خوب عمل کرد و به سرعت خود را با شرایطی که در آن بودیم و ویژگی هایی که نیاز داشتیم وفق داد.


سرویس خبر شماره: 1815388 |
24 مارس 1400 ساعت 09:58 |
2,738 |

0نظرات

به نظر می رسد ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا از عملکرد اوباما در نیوکمپ بسیار راضی است.

سرمربی کاتالان ها با اشاره به توانایی های متفاوت این بازیکن گفت: او می تواند پشت مدافعان فضا پیدا کند، می تواند موقعیت ایجاد کند، می تواند گل بزند. او برای این تیم سخت کار می کند. او به مدافعان میانی و دروازه بان های حریف فشار می آورد. بنابراین رهبری او مایه غرور و شادی است و ما می دانیم که او می تواند گل های زیادی به ثمر برساند.
سرمربی بارسلونا از دیگر بازیکنان تیمش تمجید کرد و افزود: من شخصا از اوباما نیز بسیار راضی هستم زیرا او در تمرینات یک الگو است. مینگوزا، ریکی پو و دیگران هر بار که به زمین می آیند تمام تلاش خود را می کنند و هیچ استثنایی وجود ندارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی