ژاوی: این پیروزی ثمره شجاعت، اعتقاد و اتحاد است

به گزارش “ورش سه”، بارسلونا شب گذشته در چارچوب هفته چهاردهم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 مقابل این تیم پیروز شود.
آنها ابتدا در این بازی از حریف عقب افتادند و با شکست نیمه اول به رختکن رفتند، اما گل پدری باعث شد بازی در دقایق ابتدایی نیمه دوم به تساوی کشیده شود و با وجود اینکه هر دو تیم موقعیت هایی داشتند. نتیجه بازی را تغییر داد، این بارسا بود که با گل دقیقه 85 رافینیا سه امتیاز بازی را به ثمر رساند.
ژاوی پس از بازی به خبرنگاران گفت: “در بین دو نیمه به آنها گفتم ایمان داشته باشند. ما از این لحظه استفاده کردیم. صبور بودیم و این پیروزی نتیجه شجاعت، اعتقاد و اتحاد بود. ما در رختکن جشن گرفتیم. امروز خیلی به تیمم افتخار می کردم. این یکی از آن دیدارهایی بود که نمی توانستیم آماده به نظر برسیم. “آن پیروزی فوق العاده بود، اما هنوز خیلی زود است که بگوییم او سرنوشت لیگ را رقم زد.”

ژاوی سرمربی بارسلونا از پیروزی تیمش در دیدار سخت مقابل اوساسونا بسیار خوشحال است.

ژاوی: این پیروزی ثمره شجاعت، اعتقاد و اتحاد است


سرویس خبر شماره: 1852624
18 نوامبر 1401 ساعت 09:23
474

0نقطه نظر

سرمربی بارسا در مورد عملکرد داور گفت: “احساس می کنیم تحت تاثیر قرار گرفتیم. تصمیمات بسیار ناعادلانه ای گرفته شد. همه چیز علیه ما بود، حتی اخراج روبرت لواندوفسکی مشکوک بود، اما ما ایمان و شخصیت خود را نشان دادیم. احساس یک بودن تیم واقعا عالی است. من این باور را به بازیکنانم منتقل کردم. این یک پیروزی طلایی بود.”
وی درباره ضربه سر رئال مادرید افزود: ما پیشرفت کرده ایم. این تیم در حال رشد است. من یک سال پیش آمدم و این تیم همچنان در حال پیشرفت است. همه می خواهند برنده شوند. ما با یک بازی کمتر از رئال 5 امتیاز عقب بودیم و الان هم هستیم. بتواند این شکاف را ببندد.”
سرمربی جوان کاتالان در ادامه درباره حضور پیکه در این تیم نیز گفت: من روی او حساب می کردم. آندریاس کریستنسن ریتم مناسبی نداشت و اریک گارسیا درد می کرد و فکر می کردم شاید بتواند بازی کند اما آنها به او بازی می دهند. اخراج شد. “ما در این زمینه تحت تاثیر قرار گرفتیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی