ژاوی: این پیروزی نشان داد که در مسیر درستی هستیم


سرویس خبر شماره: 1839676
31 مرداد 1401 ساعت 09:21 |
1K |

0نقطه نظر

ژاوی همچنین درباره نبوغ لواندوفسکی گفت: “او برای ما یک الگوست. درباره تجربه این بازیکن صحبت های زیادی شده است. باید ببینید او چگونه از فضا برای حمله به دروازه حریف استفاده می کند. ذاتا یک رهبر.”



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا شب گذشته در چارچوب هفته دوم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 از سد این تیم بگذرد.
این اولین پیروزی بارسا در فصل جدید پس از تساوی هفته اول بود که با رابرت لواندوفسکی و آنسو فاتی به پایان رسید تا هواداران این تیم منتظر فصل جدید باشند.
ژاوی پس از بازی به خبرنگاران گفت: “پیروزی در این زمین همیشه سخت است، اما باید آنقدر آرام باشیم که بتوانیم بازی خوبی را در زمین حریف ارائه دهیم. ما بین دو نیمه در مورد آن صحبت کردیم و بیشتر حمله کردیم.” این برد به ما انرژی تازه ای می دهد. هفته گذشته نتیجه خوبی نگرفتیم، باید صبور باشیم و باور کنیم. “امروز بازی بهتری انجام دادیم.”
سرمربی بارسلونا درباره اهمیت این پیروزی گفت: “تازه اوت است، اما به نظر می رسد نگرانی هایی وجود دارد. ما باید هوشمند باشیم. با وجود اینکه تیم جوانی هستیم، “در نیمه دوم صبورتر بودیم. از نتیجه راضی هستم و کسب این سه امتیاز نشان می دهد که ما در مسیر درستی هستیم.”


وی درباره سیستم تیمش در آن بازی افزود: آنها با شکل الماسی بازی کردند و ما مجبور شدیم یک مدافع مقابل خط نیمه آن تیم قرار دهیم، من از دو هافبک دفاعی استفاده کردم تا کار را برای آنها سخت کنم، با وجود تغییر سیستم، ما در 3-4-3 و 3-3-4 بسیار خوب بازی کرد.
این سرمربی کاتالان با انتقاد از بازیکنانی که در لیست مازاد قرار دارند اما هنوز بارسا را ​​ترک نکرده اند، گفت: این که نمی توانم از کنده استفاده کنم برای من بسیار ناراحت کننده است، بازیکنانی هستند که نمی خواهند این باشگاه را ترک کنند. به هر حال هرکس به فکر منافع خود است.»

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا از پیروزی تیمش در بازی مقابل رئال سوسیداد خوشحال بود.

ژاوی: این پیروزی نشان داد که در مسیر درستی هستیم