ژاوی بازیکنان بارسلونا را تنبیه کرد


سرویس خبر شماره: 1862315
ژانویه 11, 1401 در 2:41 ب.ظ
10.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بارسلونا دیروز در نیوکمپ مقابل اسپانیول حیرت زده شد و با از دست دادن دو امتیاز حساس با رئال برابری کرد تا ژاوی بسیار عصبانی شود.

ژاوی بازیکنان بارسلونا را تنبیه کرد

طبق ادعای AS، ژاوی قبل از بازی به بازیکنانش گفته بود که اگر در دربی پیروز شوند، تمرین در روز سال نو (امروز) برگزار نمی‌شود و می‌توانند در کنار او باشند، خانواده‌هایشان اما تساوی مقابل اسپانیول همه چیز را زیر و رو کرد. و ژاوی که در رختکن عصبانی بود، اصرار داشت که امروز ساعت 18:00 (به وقت محلی) همه بازیکنان باید برای تمرین حاضر شوند. بازی بعدی بارسا برابر اینترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری خواهد بود.

1786781

ژاوی سال قبل بارسا را ​​برای اولین بار به عنوان سرمربی مقابل اسپانیول هدایت کرد و آبی اناری ها در نهایت پیروز شدند. او قبل از آن بازی گفته بود که اگر آنها پیروز شوند، در کریسمس به بازیکنان یک روز استراحت اضافه می‌دهد و اگر تیم در نیم ساعت اول بازی دو گل به ثمر برساند، همه را برای شام دعوت می‌کند. بارسا آن مسابقه را 1-0 برد و ژاوی به همه بازیکنان یک روز استراحت اضافی داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسپانیول سال ها بود که نمی توانست بارسا را ​​در نیوکمپ متوقف کند اما در یک بازی بسیار پرتنش با تساوی 1-1 به پایان رسید. بارسا با گل مارکوس آلونسو پیش افتاد اما خسلو در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند. قبل از شروع جام جهانی بارسا با دو امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین بود اما حالا هر دو تیم امتیاز مساوی دارند و بارسا با تفاضل گل بهتر صدرنشین است.

1786830