ژاوی: برای شروع فصل کاملا آماده هستیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود در نوکمپ به مصاف تیم مکزیکی پوماس در جام خوان گمپر رفت. شاگردان ژاوی موفق شدند با شش گل حریف را شکست دهند و یک بازی برتر را ارائه کنند.

در مورد پیانیچ فکر می کنم او می تواند کمک زیادی به ما کند. با وجود اینکه او امروز بازی نکرد، فکر می‌کنم او می‌تواند در طول فصل با سبک بازی‌اش خیلی به ما کمک کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1837235
17 مرداد 1401 ساعت 10:02 |
479

0نقطه نظر

ژاوی سرمربی بارسلونا پس از پیروزی 6-0 مقابل پوماس در خوان گمپر از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد و گفت که بارسا برای شروع فصل جدید آماده است.

سرمربی بارسا در پایان بازی با خبرنگاران صحبت کرد و ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش در این بازی گفت که بارسلونا اردوی تدارکاتی بسیار خوبی داشت و این بازی نشان داد که آبی اناری ها کاملا آماده هستند. برای شروع فصل جدید

من گزینه های زیادی دارم و انتخاب یک یازده ثابت واقعاً سخت است. اما نکته مثبتی است. رقابت همه را بهتر می کند. از نظر شور و شوق بازیکنان و میزان تلاش آنها شرایط خوبی داریم. با این حال، هنوز جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد و می‌توانیم بهتر عمل کنیم.

در مورد فرانکی دی یانگ، من نمی دانم پرونده او چگونه به پایان می رسد. تا 31 آگوست، هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما خود فرانکی می داند که من در مورد او چه فکر می کنم و باشگاه چه می خواهد و چه نیازی دارد. البته من روی فرانکی حساب باز کردم. او بازیکن بزرگی است.

ژاوی در مصاحبه خود گفت: در مجموع ما پیش فصل خیلی خوبی داشتیم. اردوی مفیدی ترتیب دادیم، فوتبال خوبی بازی کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. احساس بسیار خوبی نسبت به این تیم داریم.