ژاوی: برخلاف سیتی، رئال را به موقع تمام کردیم

ژاوی هرناندز با یادآوری برد 4-0 در رئال گفت که تفاوت آنها با پاری سن ژرمن، چلسی و سیتی این بود که رئال را در زمان مناسب به پایان رساندند.

ژاوی ابتدا در مورد بازی با بتیس گفت:“امیدوارم پس از پیروزی اخیر مقابل مایورکا راه خود را به مسیرهای پیروزی پیدا کنیم. فردا شانس زیادی داریم که با یکی از رقبای مستقیم خود روبرو شویم تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم و آن را کسب کنیم. برد. این یک نکته کلیدی است. بازی برای ما است و باید به اهداف خود نزدیک شویم. بازی آسانی نیست، اما ما تلاش می کنیم تا برنده شویم. بتیس به تازگی قهرمان کوپا دل ری شده و روحیه خوبی دارد.” آنها مربی بسیار خوبی مانند پیگرینی دارند. و آنها کار را برای هر تیمی در زمین خود سخت می کنند.”

موفقیت رئال در این فصل: مطمئنم که روی خیلی از هواداران بارسا تاثیر منفی گذاشت چون ما رقیب مستقیم هستیم. این یک واقعیت است که رئال لالیگا را برد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید. در نوامبر به من گفتند که هدف بارسا کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و این مایه شرمساری است. شما باید واقع بین باشید و به سال آینده فکر کنید. به وضوح بهتر از قبل هستیم، اما باید ثبات بیشتری داشته باشیم. ما باید برای جام ها بجنگیم و ببینیم سال آینده چه اتفاقی می افتد.”

صعود رئال به فینال لیگ قهرمانان و اهمیت پیروزی 0-4 ال کلاسیکو: در آن زمان ما به آن پیروزی اهمیت می‌دهیم و حالا که رئال لالیگا را برده و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است، برتری ما از این هم بیشتر است، اما واقعیت این است که فقط یک برد در یک بازی بود و ما موفق شدیم. هیچ جامی را نبرد. تفاوت ما با پاری سن ژرمن، چلسی و سیتی (رقبای واقعی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) این بود که گل های دوم و سوم را در مواقع لزوم زدیم و تمام کردیم. برتری گلزنان و فرم بازی ما چشم نواز بود. آن شب نشان دادیم که می توانیم با تیم های بزرگ رقابت کنیم. این در ذات رئال است که اگر گل دوم و سوم را به آنها نزنید، به بازی برمی‌گردند و کار شما را تمام می‌کنند.»


سرویس خبر شماره: 1822958 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 16:17 |
30,538 امتیاز خبر|

45نظرات

بازگشت در خون واقعی است

فلسفه بارسا:ما پنج عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با این سبک و این فلسفه به دست آوردیم و همه نحوه بازی ما را به یاد دارند. فلسفه بارسا برد با یک بازی خوب است. 20 سال طول می کشد تا با همان فلسفه قهرمان شویم. “این پیام من نیست. این در تاریخ بارسلونا است.”

سبک واقعی بازی:ما و رئال مادرید دو سبک متفاوت داریم. ما ال کلاسیکو را بردیم، در ویارئال و سوسیداد پیروز شدیم، اما در نهایت ثبات رئال را نداشتیم. این در ذات رئال است که اگر به این تیم فرصت بدهید. برگرد، آنها برمی گردند و تو پشیمان می شوی.” البته ما همیشه با ارائه یک بازی زیبا پیروز نشده ایم و آن فوتبال است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تونل افتخار برای بتیس:“بله، این یک ورزش است و ما آن را انجام می دهیم. در سال 2008 ما به تونل رئال مادرید افتخار می کردیم و من در زمین بازی بودم.”

بارسلونا برای دومین بار در سه فصل اخیر بدون قهرمانی به پایان می رسد، اما هواداران این تیم حداقل از برد 4-0 مقابل رئال مادرید قهرمان لالیگا و نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خوشحال هستند. ژاوی هرناندز نیز در نشست خبری بازی با بتیس درباره این موضوع صحبت کرد.

وضعیت تراشتگن و پیکه:تراشتگن امروز نتوانست خوب تمرین کند زیرا دیروز مصدوم شد. او امروز وضعیت خوبی نداشت و پیکه نیز مشکل رباط دارد و فردا به میدان می رود. هر دو بازیکن مهم هستند و متاسفانه شرایط خوبی ندارند. تمام تلاش خود را برای بازی مقابل مایورکا انجام داد و اکنون بهای آن را می پردازد.”