ژاوی: ثابت شده است که ما به لواندوفسکی وابسته نیستیم

ژاوی درباره این بازی گفت:“ما عملکرد عالی داشتیم و باید با گل های بیشتری پیروز می شدیم. ما کاملا برتر بودیم و مستحق زدن گل های بیشتر بودیم. در نهایت سه امتیاز مهم بود و به بالای جدول رسیدیم. گلی که دمبله به ثمر رساند کمک کرد تا گل های بیشتری بزنیم. فشار روی تیم و کار ما را آسان کرد.امشب دوباره نشان دادیم که از مبارزه برای قهرمانی دست نخواهیم کشید.”


سرویس خبر شماره: 1852059
15 نوامبر 1401 در 02:25
2K |

0نقطه نظر

این یک شب تاریخی برای پیکه و همه بود

عصبانیت فران تورس از تعویض:“فران خوب بازی کرد اما همه او را با زدن گل قضاوت می کنند. او همیشه خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد و به تیم خدمت می کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژاوی هرناندز از پیروزی تیمش در شبی که روبرت لواندوفسکی موفق به گلزنی نشد خوشحال بود. او بازی امشب را برای جرارد پیکه و بارسا تاریخی دانست.

ژاوی: ثابت شده است که ما به لواندوفسکی وابسته نیستیم

ژاوی در پایان بازی گفت:“این یک شب تاریخی و احساسی برای همه بود، به خصوص جرارد پیکه. او خیلی خوب بازی کرد و ما می خواستیم به بهترین شکل ممکن از او خداحافظی کنیم. جرارد همیشه در بازی های بزرگ بهترین بوده است. من به جرارد گفتم که او یک افسانه و ما از او برای خدماتش بسیار سپاسگزاریم.”

ژاوی در مورد گلزنی نکردن لواندوفسکی صحبت کرداین خبر خوب است که وقتی لواندوفسکی گل نمی‌زند، بازیکنان دیگر گل می‌زنند و ما برنده می‌شویم.

به گزارش “ورزه سه”، دومین شب از هفته سیزدهم لالیگا با بازی بارسلونا – آلمریا به پایان رسید. پیش از آغاز این بازی از ساعت 23:30، لیدرهای بارسلونا در نیوکمپ از جرارد پیکه مدافع سابق خود که اخیرا اعلام بازنشستگی کرده بود قدردانی کردند تا با هواداران خداحافظی کند. این آخرین بازی پیکه در نیوکمپ بود، اگرچه او می تواند در آخرین بازی بارسلونا قبل از جام جهانی مقابل اوساسونا نیز حضور داشته باشد. در نهایت شاگردان ژاوی در این دیدار با نتیجه دو بر صفر پیروز شدند. عثمان دمبله (48) و فرانکی دی یونگ (62) برای بارسلونا گلزنی کردند و روبرت لواندوفسکی نیز در دقیقه هفتم پنالتی را خراب کرد. پیکه در آن بازی تعویض شد و در دقیقه 83 جای خود را به کریستنسن داد.